سپیدرود به صدر جدول تکیه زد

حرف تازه : هفته سیزدهم لیگ یک – دوشنبه بیست و سوم آبان ۹۵ ساعت ۱۴:۳۰ – مجموعه امام علی (ع)  ورزشگاه باهنر کرمان مس کرمان صفر  – سپیدرود رشت یک هوا: آفتابی – تماشاگر:  حدود دو هزار نفر داور وسط: علیرضا فغانی. کمک داوران: محمدرضا منصوری و عبدالرسول ذورقی. کارت زرد: محمدرضا زینال خیری دقیقه ۴۲، […]

حرف تازه : هفته سیزدهم لیگ یک – دوشنبه بیست و سوم آبان ۹۵

ساعت ۱۴:۳۰ – مجموعه امام علی (ع)  ورزشگاه باهنر کرمان

مس کرمان صفر  – سپیدرود رشت یک

هوا: آفتابی – تماشاگر:  حدود دو هزار نفر

داور وسط: علیرضا فغانی.

کمک داوران: محمدرضا منصوری و عبدالرسول ذورقی.

کارت زرد:

محمدرضا زینال خیری دقیقه ۴۲، میلاد پورصف شکن دقیقه ۴۸ (مس) – محمد رستمی دقیقه ۵۱ -سید هادی موسوی دقیقه ۸۰ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود:

سید محمد حسینی، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، سهیل حق شناس، حسین کعبی (از دقیقه ۸۴ محمد میری)، محمد رستمی، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی (از دقیقه ۹۰ پویا نزهتی)، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۷۶ عماد مودب پور).

ترکیب مس کرمان:

رضا حیدری، بهنام دادشوند، محمدرضا زینال خیری، فرزاد حسین خانی، میلاد پورصف شکن (از دقیقه ۸۸ سجاد اژدری)، احسان پورشیخ علی، میلاد محمدی (از دقیقه ۷۵ مصطفی مظهری)، علی قاسمی (از دقیقه ۶۶ مهدی تیک دری)، حسین تهامی، وحید اسماعیل بیگی، علی ابراهیمی.

در ادامه هفته سیزدهم رقابتهای لیگ یک عصر امروز مس کرمان و سپیدرود در کرمان به مصاف هم رفتند و در نهایت سپیدرود با تک گلی که میلاد قربانزاده در نیمه دوم به ثمر رساند موفق شد سه امتیاز با ارزش بیرون از خانه را در یک دیدار سخت کسب نماید و مجددا به صدر جدول برود.

در این دیدار که حسین کعبی و رضا مهدوی از ابتدا به زمین رفته بودند دو تیم در نیمه اول بیشتر همدیگر را محک زدند و شاید جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۴ بازی بود که میلاد محمدی مهاجم مس با بی دقتی فرصت مناسبی را برای این تیم از دست داد.

در نیمه دوم سپیدرود از همان ابتدای بازی مسلط به میانه میدان شد و مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفت و بعد از چند حمله نصف و نیمه سرانجام در دقیقه ۵۹ این میلاد قربانزاده بود که موفق شد دروازه حریف را باز کند.وی با حرکتی تکنیکی و بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن مس شوت زد و بعد از برخورد به مدافع مس تغییر جهت داد و وارد دروازه میزبان شد تا سپیدرود در کرمان پیش بیفتد.

بعد از دریافت گل مس در دو فرصت میتوانست دروازه سپیدرود را باز کند ولی درخشش سید محمد حسینی و همچنین بی دقتی مهاجمان تیم دروازه سپیدرود باز نشد تا ارتش سرخ گیلان بتواند نخستین شکست خانگی کرمانی ها را به این تیم تحمیل کند و مجددا بالاتر از ملوان در صدر قرار گیرد.

با توجه به شکست  اکسین البرز مقابل راه آهن و تساوی دو تیم مدعی گل گهر و خونه به خونه سپیدرود حاشیه امنیت خوبی برای خود در صدر جدول ساخت.

رود سپید

۱۲۱۲۱۲۱۲۱۲