میزبانی به مظلومیت سردار جنگل؛

سپیدرودی ها زودتر به ورزشگاه بروند؛ سازمان لیگ منتظرشان نمی ماند!

حرف تازه – ظهر امروز در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، دیدار تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد.  به گزارش حرف تازه، در حالیکه پیش از این گفته می شد ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق دارد […]

حرف تازه – ظهر امروز در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، دیدار تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد. 

به گزارش حرف تازه، در حالیکه پیش از این گفته می شد ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق دارد گزارش های دریافتی از یک منبع موثق حاکی از آن است که درصورت پرشدن ۱۰ درصد ظرفیت جایگاه پرسپولیسی ها و در صورت احساس پر نشدن جایگاه سپیدرودی ها، سازمان لیگ منتظر پر شدن جایگاه ها توسط گیلانی ها نخواهد ماند و بلافاصله ظرفیت بیشتری به پرسپولیس اختصاص می دهد.

بنابراین در صورتیکه هواداران گیلانی تمایل به تماشای دیدار سپیدرود از روی سکوهای ورزشگاه دارند باید سریع تر به سمت ورزشگاه سردار جنگل حرکت کنند تا ضمن جلوگیری از ترافیک احتمالی مسیر، بتوانند از سهمیه بیشتری برای تیم میزبان برخوردار شوند.

نکته عجیب و قابل تامل در این است که امروزه تمام دنیا به سمت کاهش اتلاف زمان هواداران برای تماشای یک مسابقه فوتبال در حرکت است اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، ظاهرا علاقه عجیبی به عقب گرد دارند تا جاییکه تماشاگران سپیدرودی را در دوراهی انتظار چند ساعته در ورزشگاه و یا محرومیت از تماشای دیدار خانگی سپیدرود به دلیل پس گرفتن جایگاه قرار می دهد.

امروز سپیدرود به مظلومیت سردار جنگل میزبانی خواهد کرد و در صورت تاخیر هواداران، میهمان احتمالا حتی تا شروع مسابقه هم منتظر نمی ماند تا میزبان بیاید و بخش دیگری از ورزشگاه سردار را به خود اختصاص می دهد.