بی نظمی در لیگ برتر

سپاهان دیرآمد؛ پرسپولیس رفت!

بازیکنان پرسپولیس از لحظاتی پیش درحال ترک ورزشگاه نقش جهان هستند و به گفته کریم باقری بازی لغو شده است.

حرف تازه – در شرایطی که قرار بود از ساعت ۱۶:۱۵ دو تیم سپاهان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند سپاهانی ها در موعد مقرر و مهلت داده شده نیامدند و بازی لغو شد.

پس از این که ۳۰ دقیقه مهلت داده شد تا سپاهانی ها به زمین مسابقه برسند و در این زمان بازیکنان پرسپولیس همجنان مشغول گرم کردن بودند  در نهایت اعضای تیم پرسپولیس وارد زمین شدند و در کنار تیم داوری مراسم ابتدای بازی را برگزار کردند و سپس عکس یادگاری را هم انداختند اما تیم سپاهان با اینکه اتوبوسش به محل مسابقه رسیده بود در زمین حضور نیافت تا پس از دقایقی پرسپولیسی ها نیز به رختکن بروند.

با گذشت یک ساعت همچنان سپاهانی ها به زمین مسابقه نیامدند و در نهایت پرسپولیسی ها نیز آماده خروج از زمین شدند.

یحیی گل محمدی گفت: ما ساعت ۱۴:۴۵ در رختکن بودیم و طبق برنامه پیش رفتیم. مسئولان برگزاری بازی هم حضور داشتند اما گفتند که سپاهانی ها اعلام کرده اند که نیم ساعت به ما مهلت بدهید. تیم سپاهان ۱۶:۲۵ وارد شدند و ۲۰ دقیقه مهلت برای گرم کردن داشتند اما نمی دانستم چرا حتی تدارکاتشان بالا نیامدند؟

 سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات نیز گفت: حداقل سه ساعت است با هر دو تیم صحبت می کنم  از آنها خواهش کردیم اما اتفاق نیفتاد . فکر می کنم این اراده نبود که این بازی برگزار شود.

اتوبوس تیم پرسپولیس وارد زمین شد و تدارکات تیم نیز ساک های بازیکنان را در پیست تارتان کنار چمن قرار داده است.

انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی به سایت رسمی پرسپولیس گفتند: بازی قانونا سه بر صفر شده و ما زیر بار تصمیمات غیرقانونی نمی رویم.

جلال مرادی ناظر این بازی بزرگ امروز لیگ برتر شاید مهم ترین تصمیم لیگ را مبنی بر لغو بازی گرفت.

سپاهانی ها معتقد بودند تعمدی در کار نبوده و هوادارانشان به دلیل تجمع در اطراف هتل محل اقامت و درخواست برای لغو دیدار بدون تماشاگر مانع از حضور به موقع آنها شده اند.

شایان ذکر است به دلیل تدابیر بهداشتی در راستای کنترل ویروس کرونا، دیدارهای امروز لیگ برتر و لیگ یک بدون حضور تماشاگران برگزار شد.