مديرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد:

سوگواری از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تا حرم مطهر خواهر امام رضا (ع)

حرف تازه : مرتضی شریفی از حرکت هیات سوگواری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از محل این سازمان به حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) خبر داد. مرتضی شریفی از حرکت هیات سوگواری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از محل این سازمان به حرم مطهر خواهر امام رضا […]

حرف تازه : مرتضی شریفی از حرکت هیات سوگواری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از محل این سازمان به حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) خبر داد.

مرتضی شریفی از حرکت هیات سوگواری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از محل این سازمان به حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن تسلیت ماه محرم گفت: هیات سوگواری این سازمان با حرکت به سمت حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) در ماتم وقایع تاسوعا و عاشورا سوگواری می کنند.
مرتضی شریفی افزود: این هیات صبح روز پنجشنبه ۲۲ مهر مسیر بلوار شهید چمران به حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) طی می کنند.
وی با بیان اینکه کارکنان سازمان، تاکسیرانان و اتوبوسرانان در این سوگواری شرکت می کنند افزود: این برنامه راس ساعت ۹ صبح آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در پایان گفت سوگواری برای امام حسین (ع) یادآوری فداکاری شخصیتی است که زندگی خود و خانواده اش را فدای دین، عدالت و مبارزه با ظلم کرده است و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت قصد دارد برای پاسداشت این بزرگمرد تاریخ به نوبه خود سهمی هر چند کوچک در حفظ و احیای این ظلم ستیزی داشته باشد.