با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و مدیران شهرداری؛

سومین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم برگزار شد

تی تی خبر (حرف تازه) : سومین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با همکاری شهرداری منطقه سه در مسجد ولیعصر(عج) واقع در کوی طالقانی محله کسبخ رشت برگزار شد. در این محفل سید رضا موسوی روزان، سید امیر حسین علوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه […]

تی تی خبر (حرف تازه) : سومین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با همکاری شهرداری منطقه سه در مسجد ولیعصر(عج) واقع در کوی طالقانی محله کسبخ رشت برگزار شد.

در این محفل سید رضا موسوی روزان، سید امیر حسین علوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و فرانک پیشگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ،  سمیه رستگار مدیر شهرداری منطقه سه رشت، علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، حجت الاسلام براتی مشاور شهردار در امور روحانیت و مسئول ستاداقامه نماز شهرداری رشت، زینب فلک دوست مشاور امور بانوان شهردار رشت در امور بانوان و مجتبی شهرستانی مدیر خدمات شهری شهرداری رشت حضور داشتند. پدر شهید کوچک زاده از دیگر حاضرین در این محفل بود.

 

قرائت قرآن و سخنرانی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده بود و سید رضا موسوی روزان در انتهای برنامه دقایقی به سخنرانی پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر از تمامی حاضرین در محفل و برگزار کنندگان آن با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت : قلب هم مثل سایر اعضای بدن خسته می شود و برای به دست آوردن شادی آن به حکمت نیازمندیم و قرائت قرآن و سخن معصومین سراسر حکمت است.

موسوی روزان شنیدن، قرائت و فهمیدن قرآن را همراه با ثواب دانست و گفت : عمل کردن به قرآن بالاترین ثواب ها را دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود : فکر می کردیم راه شهادت بسته شده است اما ظاهرا این راه که راه پیروزی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است بسته نیست و ان شاء الله شهدا در آخرت شفیع ما باشند.
چهارمین محفل انس با قرآن کریم شنبه خرداد ۹۵ در مسجد امیرالمومنین واقع در بلوار شهید افتخاری ابتدای حافظ آباد برگزار خواهد شد.