منتظر سه لیست متفاوت از اصولگرایان باشید!

سه کاندیدای نهایی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در رشت معرفی شدند

با برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، سه کاندیدای نهایی این جریان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت مشخص شدند.

اختصاصی حرف تازه – با برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، سه کاندیدای نهایی این جریان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت مشخص شدند.

بر این اساس سردار آقازاده با ۴۵ رای در صدر برگزیدگان قرار گرفت. حسن کربلایی ۳۴ رای به دست آورد و مجید دلاور با ۲۳ رای در رده سوم ایستاد.

بدین ترتیب سید علی آقازاده، حسن کربلایی و مجید دلاور سه کاندیدای نهایی این جریان اصولگرا خواهند بود.

اما احمدی سنگری با ۱۷ رای، جبار کوچکی نژاد با ۱۶ رای، سید ولی اله عظمتی با ۱۰ رای، سید رضا مطهری با ۱۰ رای، رضا عاشری با ۴ رای و نادر حسینی با ۱ رای در رده های بعدی ایستادند.

راهیان گام دوم انقلاب یکی از سه جریان اصولگرای شاخص در انتخابات پیش رو به شمار می رود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و مجمع یاران دیگر جریانات شاخص اصولگرا هستند. تا این لحظه به نظر نمی رسد این سه جریان اصولگرا موفق به ارائه لیست واحد شوند و شاید هرکدام سه گزینه متفاوت را در این انتخابات معرفی نمایند.

پیش از این در رای گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از فعالین اصولگرا برگزار شده بود، عظمتی، احمدی سنگری و دلاور در رده های اول تا سوم ایستاده بودند.