سید محمدعلی ثابت قدم:

سه معبر تا پایان سال بازگشایی می شود / زیرگذر شهید رجایی هفته آینده راه اندازی می شود / مشکل حادی وجود ندارد

حرف تازه : سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت به منظور پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسه ۱۶۵ این شورا حاضر شد. در پی نامه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، شهردار در جلسه امروز شورا حاضر شد. سید امیر حسین علوی، رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی، به […]

حرف تازه : سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت به منظور پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسه ۱۶۵ این شورا حاضر شد.

در پی نامه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، شهردار در جلسه امروز شورا حاضر شد. سید امیر حسین علوی، رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی، به موضوع کنده کاری های پیاده راه، شکستن مبلمان شهری و شکستن کفپوش های بتنی و سنگی در کمتر از یک سال اشاره کرده بود و در همین راستا طرح سوال کرده بود. مجید رجبی ویسرودی هم نسبت به روند برگزاری مناقصات ابهاماتی داشت و خواستار ارائه پاسخ در خصوص فاصله نفرات اول برنده مناقصه و نفرات دوم مناقصات شده بود.

اولویت محیط زیست و حمل و نقل است / سه معبر تا پایان سال بازگشایی می شود / پیاده راه تحویل قطعی نشده است / زیرگذر شهید رجایی هفته آینده راه اندازی می شود / افزایش فضای سبز دلیل اصلی کنده کاری پیاده راه / مشکل حادی وجود ندارد

دکتر ثابت قدم در خصوص اولویت های پروژهای شهرداری گفت: اولویت ما در حوزه محیط زیست و حمل و نقل است. در حوزه محیط زیست سراوان و فرایندهای زیر مجموعه آن در اولویت قرار دارد و در حوزه حمل و نقل، حمل و نقل عمومی ف تجهیز ناوگان و بازگشایی معابر از اولویت بیشتری برخوردارند.

وی با بیان اینکه سه معبر تا پایان سال بازگشایی می شود گفت: موضوعاتی نرم افزاری و زیرساختی مثل هوشمندسازی به صورت موازی انجام می شود.

شهردار رشت بابت پروژه های عقب مانده به نمایندگی از همه ادارات مرتبط عذر خواهی کرد و افزود: زیرگذر شهید رجایی تا هفته آینده راه اندازی می شود.

ثابت قدم توسعه فضای سبز را از دیگر اولویت های کاری خود معرفی کرد و اظهار داشت: مشکل حادی وجود ندارد.

وی با اشاره به پروژه آبهای سطحی افزود: به دنبال همسطح سازی مسیرها و کیفیت مطلوب تر آسفالت هستیم.

شهردار رشت کوتاه بودن زمان اجرا را یکی از دلایل کیفیت پایین پیاده راه اعلام کرد و اظهار داشت: هنوز تحویل قطعی صورت نگرفته است.

سید محمد علی ثابت قدم موضوع فضای سبز را دلیل اصلی کنده کاری پیاده راه دانست و گفت: با توجه به آنکه نظر اعضای شورا و مردم بر افزایش فضای سبز بود به دلیل تفاوت نظر با میراث تدریجا نظرمان را اجرایی کردیم و مباحث عمرانی آن در روزهای آینده به پایان می رسد.

وی در خصوص مناقصات نیز گفت: شورا ناظر دارد و اگر ابهامی باشد قابل رسیدگی است. اگر موردی ضرورت داشته باشد تقدیم شورا خواهد شد.