سه درخواست شهردار آستانه اشرفیه از نماینده معین شهرستان

در جلسه هفته گذشته شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده معین شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد سه درخواست شهردار آستانه اشرفیه از رسول فرخی نماینده معین شهرستان مطرح شد.

حرف تازه – در جلسه هفته گذشته شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده معین شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد سه درخواست شهردار آستانه اشرفیه از رسول فرخی نماینده معین شهرستان مطرح شد.

لایحه اداری و استخدامی شهرداری ها

به گزارش حرف تازه به نقل از جلال شرق   ، مهندس محمد دانش شکیب ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با اشاره به بررسی لایحه اداری و استخدامی شهرداری ها در مجلس خواستار تسریع درتصویب این لایحه در مجلس یازدهم شد.

سهمیه قیر رایگان

شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به مصوبه توزیع قیر رایگان در مجلس شورای اسلامی به نقش نماینده مجلس در دریافت سهمیه قیر رایگان برای شهرداری ها و ادارات پرداخت و اظهار امیدواری کرد که در دریافت سهمیه قیر برای شهرهای لاهیجان و آستانه ،به عنوان سلطان قیر در بین نمایندگان لقب بگیرد.

جذب اعتبارات ستاد باز آفرینی برای شهرستان

سومین درخو است شهردار آستانه اشرفیه به جذب اعتبارات ستاد باز آفرینی برای شهرستان بود که با اشاره به جلسات ستادباز آفرینی که با حضور فرماندار  به شکل مطلوبی هر ماهه ادامه دارد اظهار امیدواری کرد که از اعتبارات بافت فرسوده و باز آفرینی شهری در حوزه مسکن و شهرسازی ، اعتبارات خوبی با حمایت وی دریافت و جذب شهرستان شود.
محمد دانش شکیب به سال پایانی دولت و شورا اشاره کرد و گفت: همزمانی پایان دولت و شورا و مدیریت شهری در سال آینده در خرداد ماه رقم خواهد خورد و به فرمایش رهبری مبنی بر نظارت بر روند رو به رشد پروژه ها امیدواریم در اتمام پروژه های خوبی که در شهرداری آستانه اشرفیه داریم یاری گر ما در این حوزه باشید.
افتتاح ایستگاه ۲ آتش نشانی، آرامگاه شهدای گمنام ، بلوار آیت الله امینیان ،خیابان شهروند ، بوستان حشمت بوستان ، شهدای ورزشکار  ، آرامسازی کوچه شهید نظری از دیگر موضوعاتی بود که شهردار آستانه اشرفیه به آن پرداخت و افزود : با تزریق اعتبارات و حمایت شما به عنوان نماینده معین شهرستان امیدواریم تا پایان دوره مدیریت شهری این پروژه ها را به اتمام برسانیم و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.
سه درخواست شهردار آستانه اشرفیه از نماینده معین شهرستان

سه درخواست شهردار آستانه اشرفیه از نماینده معین شهرستان