نظرمحمدی فرشته نجات سرخپوشان رشتی شد؛

سه بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

حرف تازه – پس از معرفی علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت، بازیکنان جدیدی با این تیم قرارداد بستند. در اولین روز حضور نظرمحمدی، کوروش ملکی دروازه بان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز و محمد شادکام وینگر پیشین نفت آبادان، با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوستند. در حالی که پیش از حضور […]

حرف تازه – پس از معرفی علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت، بازیکنان جدیدی با این تیم قرارداد بستند.

در اولین روز حضور نظرمحمدی، کوروش ملکی دروازه بان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز و محمد شادکام وینگر پیشین نفت آبادان، با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوستند.

در حالی که پیش از حضور نظر محمدی خبرهای نگران کننده ای از خروج بازیکنان و عدم ورود بازیکنان جدید به گوش می رسید حالا چیلاورت شهر باران به فرشته نجات سرخپوشان رشتی تبدیل شده است و امروز هم با ۳ بازیکن دیگر قرارداد امضا کرد.

علیرضا عزت کرامت کاپیتان فصل قبل نفت تهران که در پست هافبک دفاعی بازی می کند با عقد قراردادی یکساله به جمع بازیکنان نماینده رشت در لیگ برتر اضافه شد. در کارنامه وی قهرمانی جام حذفی با نفت تهران نیز به چشم می خورد.

پس از عزت کرامت، نوبت به میلاد تولایی رسید تا با امضای قرارداد به جمع سرخپوشان رشت بپیوندد. تولایی دومین دروازه بانی است که نظرمحمدی در همین مدت کوتاه جذب کرده است. وی سابقه حضور در امید پرسپولیس، امید نفت، امید مقاومت، جوانان مقاومت و استقلال جنوب را در کارنامه دارد. 

اما پنجمین بازیکن ورودی سپیدرود رشت، ایوب کلانتری است که سابقه حضور در سایپا، تراکتور سازی، فولاد خوزستان، گسترش فولاد، سیاه جامگان، صبای قم و فجر سپاسی شیراز را دارد. 

با این روند نقل و انتقالات به نظر می رسد روزهای امیدوار کننده تری در انتظار نماینده رشت باشد.