سماکچی: نه شهردار و نه هیچ یک از اعضای شورا موافق اتفاقات خیابان نواب نیستند

محسن سماکچی ضمن تاکید بر برخورد قاطع شهردار با رانت و فساد، افزود: پروانه ای صادر کرده اند و گفته می شود موافق نبوده ایم و تحت فشار بوده ایم. شهر را با ترافیک و چنین اتفاقاتی مواجه کرده اند و به اعضای شورا و شهردار فشار آورده اند تا برخی مسائل را پیش ببرند. در مورد اتفاقات خیابان نواب، نه شهردار و نه هیچ یک از اعضای شورا موافق این موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود.

به گزارش حرف تازه ، در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که صبح دیروز در ساختمان شورا برگزار شد محسن سماکچی در خصوص موضوع فنس کشی در خیابان نواب رشت و حواشی به وجود آمده از سوی فردی که ادعای مالکیت این قطعه زمین را دارد، با اعلام اینکه متاسفانه ظاهرا از داخل شهرداری به این فرد خط داده اند تصریح کرد: این فرد در خصوص اطراف باشگاه موجود در آن محدوده مدعی است که مالکیت دارد و پیش از این نیز به عنوان پارکینگ استفاده می کرده است.

 

سماکچی: نه شهردار و نه هیچ یک از اعضای شورا موافق اتفاقات خیابان نواب نیستند

 

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع شهردار با رانت و فساد، افزود: پروانه ای صادر کرده اند و گفته می شود موافق نبوده ایم و تحت فشار بوده ایم. شهر را با ترافیک و چنین اتفاقاتی مواجه کرده اند و به اعضای شورا و شهردار فشار آورده اند تا برخی مسائل را پیش ببرند. در مورد اتفاقات خیابان نواب، نه شهردار و نه هیچ یک از اعضای شورا موافق این موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورا همچنین در واکنش به لوایح متعدد کمک مالی ارسالی به شورا پیشنهاد داد: برای هریک از اعضا حدی در نظر گرفته شود در غیر اینصورت اینگونه لوایح حمایت مالی همواره ادامه خواهد داشت.

 

محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران در خصوص تمدید تبصره ۳ و افزایش تعرفه با اعلام اینکه لیست خدمات توسعه شبکه از سوی آب و فاضلاب به شورا ارائه شده است افزود: قراردادهایی از سوی آبفا بسته شده است اما باید با اولویت شورا پروژه های توسعه شبکه فاضلاب را اجرا کنند.