بازگشت رویایی سپیدرود در جهنم سبز عضدی؛

سلام رسای سپیدرود به لیگ یک

تی تی خبر (حرف تازه) : از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در دیداری خانگی مقابل تیم کارا شیراز به برتری دست پیدا کند. سپیدرودی‌ها که انتظار بازی راحتی را مقابل این تیم قعرنشین داشتند، در لحظات پایانی بازی و به زحمت موفق شدند با […]

تی تی خبر (حرف تازه) : از هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در دیداری خانگی مقابل تیم کارا شیراز به برتری دست پیدا کند. سپیدرودی‌ها که انتظار بازی راحتی را مقابل این تیم قعرنشین داشتند، در لحظات پایانی بازی و به زحمت موفق شدند با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری رسیده و امیدهای خود را برای صعود به لیگ دسته اول دوچندان کنند.

سپیدرود رشت 3 ـ کارا شیراز 2

سلام رسای سپیدرود به لیگ یک
سپیدرودی‌ها در این دیدار با ترکیب سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمد همرنگ، محمدرضا الماس خاله، علی مصلح، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حامد پورعمرانی، حامد حاجتی و افشین چاووشی پای به زمین بازی گذاشتند. این در حالی بود که یاران کارا داوود اژدری، سید کاظم رحمانی، احسان راستی، محمدهادی سقایی، سیامک کشاورز، سهیل نیک نام، محمدرضا فیروززاده، علی محمدچراغی، وحید نورمحمدی، مرتضی سنجانکی و سعید زارع را در ترکیب خود می‌دیدند.

بازی با حملات جسته و گریخته هر دو تیم آغاز شد و در این میان این تیم سپیدرود بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. اما در کمال ناباوری این تیم کارا شیراز بود که توسط سهیل نیک نام به اولین گل بازی دست پیدا کرد. اما شادی شیرازی‌ها چندان پایدار نبود و حامد حاجتی مهاجم سپیدرود در دقیقه ۲۹ بازی، پاسخ گل تیم کارا را داد تا بازی به تساوی کشیده شود. حاجتی پس از گلی که به ثمر رساند، با در دست گرفتن پیراهن شماره ۱۸ سپیدرود گل خود را به بازیکن مصدوم تیمشان میثم میرپسندیده تقدیم کرد. در ادامه تلاش دوم تیم برای به ثمر رساندن گل نتیجه‌ای در بر نداشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان تیم کارا بودند که فوتبال منطقی‌تری را از خود به نمایش گذاشتند و مزد بازی خوب خود را در دقیقه ۶۳ بازی گرفتند. این بار مرتضی سنجانکی بود که گل برتری تیم کارا را به ثمر رساند تا بار دیگر شادی به اردوی شیرازی‌ها برگردد. در این بین فرشاد پیوس همه عناصر تهاجمی خود از جمله سهیل حق شناس، فرشاد اسماعیل زاده و محمد دادرسی را به زمین فرستاد تا بلکه بتواند نتیجه را به نفع ارتش سرخ گیلان تغییر دهد. در دقیقه ۸۸ بازی بود که با اخراج بازیکن تیم کارا و ده نفره شدن این تیم، اندک امیدی در دل هواداران پرشور سپیدرود نقش بست. امیدی که در دقیقه ۹۰ توسط سهیل حق شناس رنگ واقعیت گرفت و این بازیکن کهنه کار توانست گل تساوی را برای پسران سرخ پوش شهر باران به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۲ باز هم این سهیل حق شناس بود که روی پاس فرشاد اسماعیل زاده گل دیگری را برای سپیدرود به ثمر رساند تا این تیم در یکی از دراماتیک‌ترین روزهای فوتبال رشت در سال‌های اخیر، مقابل تیم کارا شیراز با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد. از نکات جالب و حائز اهمیت این دیدار حضور بیش از هفت هزار هوادار مشتاق سپیدرود در ورزشگاه پیر عضدی بود که مسلماً در تغییر نتیجه بازی در دقایق پایانی نقش عمده‌ای ایفا کردند. سپیدرودی‌ها با این برد با ۱۴ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در جایگاه دوم جدول گروه قرار گرفتند و حالا تنها چند قدم با تحقق رویای صعود به لیگ یک فاصله دارند.

عکس: دی‌اسپورت
رشت رویایی، سید احمد ساداتی