سقوط ملوان به قعر جدول لیگ یک با شکست مقابل آلومینیوم اراک

در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه نتایج ضعیف خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میزبانش آلومینیوم اراک شد.

حرف تازه – در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه نتایج ضعیف خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میزبانش آلومینیوم اراک شد.

در این دیدار ابتدا رضا معقولی در دقیقه ۳۹ تیم میزبان را پیش انداخت اما شهریار مغانلو در همان نیمه اول کار را برای ملوان به تساوی کشاند. در نیمه دوم این ملوان بود که با شوت پژمان نوری در دقیقه ۵۹ به گل دوم رسید اما این بار آلومینیوم اراک به بازی برگشت و گل های میثم آقایی در دقایق ۶۵ و ۶۹ پیروزی خانگی اراکی ها را رقم زد.

در دیگر دیدارهای امروز اکسین البرز با دو گل کارون اروند خرمشهر را شکست داد و نود ارومیه در زمین خود با دو گل مغلوب خونه به خونه شد.

بدین ترتیب با توجه به پیروزی تیم خونه به خونه، این ملوان بندرانزلی بود که در پایان بازی های امروز به قعر جدول رده بندی لیگ یک سقوط کرد. ملوان که فصل را با ۶ امتیاز منفی شروع کرد هم اکنون از ۱۳ بازی ۶ امتیاز دارد. خونه به خونه با ۹ امتیاز از ۱۲ بازی و شهرداری ماهشهر با ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی بالاتر از این تیم قرار دارند.