سفارش انواع تاج گل ترحیم

هر مراسمی آدابی دارد و برای شرکت در آن شما ملزم به رعایت برخی آداب‌ هستید. یکی از آداب شرکت در مراسم ختم نیز اهدا و یا ارسال تاج گل ترحیم مخصوصا از طرف افراد آشنا و صمیمی شخص متوفی است.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی:

سفارش انواع تاج گل ترحیم

سفارش انواع تاج گل ترحیم

 در واقع شما با این کار نشان می‌دهید که چقدر برای شخص متوفی و بازماندگان آن مرحوم ارزش و احترام قائل هستید.

منظور از تاج گل ترحیم چیست؟

تاج گل ترحیم که مخصوص مجالس ختم و ترحیم میباشد، دسته گلی در ردیف های یک الی سه طبقه است که بر روی پایه ای چوبی قرار میگیرد تا در مراسم ختم در گوشه ای مقابل چشم افراد قرار گیرد. برای تزئین تاج گل ترحیم از روبان مشکی استفاده می‌کنند و در نهایت نیز پیامی جهت تسلیت به خانواده مرحوم روی آن قرار می‌دهند.

گفتنی است که از گذشته‌ های دور تا کنون همواره از تاج گل ترحیم برای شرکت در مراسم ختم استفاده می‌شد.

سفارش تاج گل ترحیم از آنام فلاور

سفارش تاج گل ترحیم از آنام فلاور

توجه داشته باشید که تاج گل ترحیم هر چقدر تمیزتر و با کیفیت تر باشد، همان قدر زیبا دیده می‌شود. بنابراین بهتر است هنگام سفارش تاج گل ترحیم، به کیفیت گل های به کار رفته و مواردی از این دست توجه داشته باشید. شما می‌توانید با کیفیت ترین و زیبا ترین تاج گل های ترحیم را از سایت آنام فلاور سفارش دهید. در بخش زیر می خواهیم انواع تاج گل ترحیم  را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تری زمان خرید تاج گل ترحیم داشته باشید.

انواع تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم بنابر سلیقه و سفارش مشتری در انواع مختلفی طراحی می‌شود. به طور کلی میتوانیم انواع تاج گل ترحیم را به سه دسته تاج گل ترحیم یک طبقه، تاج گل ترحیم دو طبقه و تاج گل ترحیم سه طبقه تقسیم بندی کنیم.

تاج گل ترحیم یک طبقه؛ این تاج گل ارزان ترین تاج گل ترحیم است چرا که برای ساخت آن تنها از یک ردیف گل استفاده می‌شود د نتیجه تراکم گل ها در این نوع تاج کم است و برای پر کردن فاصله بین گل ها، از برگ های تزئینی استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید هزینه ای زیاد برای تاج گل پرداخت نکنید، تاج گل یک طبقه بهترین گزینه است.

تاج گل ترحیم دو طبقه؛ تراکم گل های به کار رفته در این نوع تاج گل بیشتر از تاج گل یک طبقه است و به همین دلیل نیز قیمت آن بیشتر است. تاج گل ترحیم دو طبقه اندازه متوسطی دارد و معمولا آن را روی پایه ای چوبی قرار می‌دهند.

تاج گل ترحیم سه طبقه؛ تاج گل ترحیم سه طبقه دارای سه ردیف گل در ساختار خود است و به همین دلیل تراکم گل ها در آن زیاد بوده و برخلاف دو نوع قبلی قیمت خیلی بالاتری دارد. از این نوع معمولا برای مراسمات بسیار لوکس سفارش می‌دهند.

ابعاد و سایز تاج گل ترحیم

ابعاد و سایز تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم می‌تواند ابعاد و اندازه گوناگونی ساخته شود که ابعاد آن به سلیقه و تصمیم شما و البته از همه مهم تر به دوری و نزدیکی شما با خانواده شخص مرحوم بستگی دارد. همچنین بودجه شما تعیین می‌کند که بهتر است از چه نوع تاج گلی با چه گل ها و در چه اندازه ای سفارش دهید.

تاج گل ترحیم رنگی

اگر توجه داشته باشید تا کنون پی برده اید که از گذشته‌ های دور تا الان، معمولا تاج گل ترحیم را با رنگ های سفید و یا خنثی تزئین می‌کردند و به نوعی رنگ سفید رایج ترین رنگ گل در تاج گل ترحیم محسوب می‌شود. رنگ سفید نشان دهنده پاکی و صداقت است و نوعی تسلی و آرامش خاطر برای بازماندگان آن مرحوم به شمار می‌رود. ولی گاهی اوقات می‌توانید از تاج گل با گل های رنگی نیز استفاده کنید.

تاج گل ترحیم رنگی نیز می‌تواند نشان دهنده نهایت ارزش و احترام شما به شخص متوفی و خانواده آن شخص باشد. این شما هستید که تعیین میکنید، در تاج گل ترحیم از گل هایی با چه رنگ هایی استفاده شود.

البته دلایل مختلفی نظیر سلیقه خانواده مرحوم، سنت، آداب و رسوم و هزینه بر روی انتخاب رنگ گل ها تاثیر گذار است. ولی در نهایت بهتر است هنگام انتخاب نوع تاج گل ترحیم و رنگ های به کار رفته در آن سلیقه خانواده مرحوم و سنت موجود در مجلس ترحیم را مدنظر قرار دهید.

ولی اگر تصمیم داشتید از تاج گل رنگی استفاده کنید بهتر است ابتدا در مورد خانواده و سلیقه آن ها پرس و جو کنید تا هیچ سوبرداشتی از این کار ایجاد نشود.

متن پیام تسلیت روی تاج گل ترحیم

شما می‌توانید برای بیان نهایت ناراحتی خود نسبت به درگذشت شخص مرحوم، پیامی جهت تسلیت روی برگه ای مستطیلی شکل بنویسید و روی تاج گل ترحیم بگذارید. این کار ضمن این که احساس شما را نسبت به این اتفاق به آن خانواده نشان میدهد، باعث می‌شود تا در شلوغی مراسم مشخص شود که این تاج گل ترحیم از طرف شما بوده است.