سوالی از آقای شهردار

سرپرست حسابرسی شهرداری رشت با کدام تخصص انتخاب شده است؟

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که زینب فلک دوست سرپرست مجامع حسابرسی شهرداری رشت با کدام تخصص انتخاب شده است؟ این سوالی است که سید محمد احمدی شهردار رشت باید پاسخ دهد. 

اختصاصی حرف تازه – شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که زینب فلک دوست سرپرست مجامع حسابرسی شهرداری رشت با کدام تخصص انتخاب شده است؟ این سوالی است که سید محمد احمدی شهردار رشت باید پاسخ دهد.
انتصابات حق طبیعی هر مدیری است و طبیعی است هر فردی که مسئولیت شهرداری را بر عهده می گیرد بنا بر اعتقادات و شناخت فردی خود نسبت به چینش مدیران اقدام نماید. تحریریه حرف تازه ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مدیران، در برخی موارد سوالاتی دارد که انتظار می رود مدیران شهری در راستای تنویر افکار عمومی پاسخگو باشند.
مجامع حسابرسی شهرداری رشت بدون شک یکی از نقاط مدیریتی حساس شهرداری به شمار می رود که نیاز به تخصص و تجربه مرتبطی دارد. نگاهی گذرا به سوابق زینب فلک دوست نشان می دهد این مدیر مجموعه شهرداری سوابقی چون ریاست سازمان سیما منظر، معاونت سازمان فرهنگی و همچنین معاونت سازمان میادین، ریاست کارگزینی، مشاور شهردار در امور بانوان، مسئول پیگیری های ویژه حوزه شهردار و مواردی از این قبیل دارد که هرچند رزومه مناسبی برای ادامه فعالیت های مدیریتی ایشان به شمار می رود اما چندان هم مرتبط با حوزه حسابرسی نیست.
سوال این است آیا در مجموعه عریض و طویل شهرداری رشت هیچ فردی با تحصیلات و رزومه کاری مرتبط تر برای قرارگیری در این جایگاه وجود نداشته است؟ و آیا بهتر نیست شهردار رشت در حوزه های حساس مدیریتی شهرداری رشت از افرادی استفاده کند که تجربه و تخصص بیشتری در همان حوزه دارند؟ و اینکه انتخاب فعلی بر اساس چه شاخص ها و معیارهایی بوده و شاید مواردی مدنظر بوده که از دید ما پنهان مانده است.
البته سرپرست حسابرسی شهرداری رشت تنها یک نمونه از مواردی است که به نظر می رسد با رزومه نه چندان مرتبط در این جایگاه قرار دارد و موارد مشابه دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که در آینده به آنها خواهیم پرداخت. انتشار این مطلب نیز به معنای زیر سوال بردن زحمات هیچ مدیری نیست و صرفا به دلیل تاکید بر ضرورت تخصص محوری به ویژه در جایگاه های حساس و همچنین تنویر افکار عمومی منتشر شده است.
سرپرست حسابرسی شهرداری رشت با کدام تخصص انتخاب شده است؟

سرپرست حسابرسی شهرداری رشت با کدام تخصص انتخاب شده است؟