منصوریان استعفا داد؛

سرمربی موقت استقلال برای دیدار با سپیدرود مشخص شد

حرف تازه – پس از تساوی عصر چهارشنبه استقلال تهران برابر ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر یک و شعارهای هواداران علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال استعفا داد. منصوریان که سال گذشته بعد از درخواست پیاپی هواداران سرمربی استقلال شده بود امسال در پایان هفته هفتم و پس از کسب نتایج بسیار ضعیف از […]

حرف تازه – پس از تساوی عصر چهارشنبه استقلال تهران برابر ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر یک و شعارهای هواداران علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال استعفا داد.

منصوریان که سال گذشته بعد از درخواست پیاپی هواداران سرمربی استقلال شده بود امسال در پایان هفته هفتم و پس از کسب نتایج بسیار ضعیف از سمت خود کناره گیری کرد.

استقلال از ۷ دیدار خود تنها ۵ امتیار از یک برد و دو تساوی به دست آورده است و در همین مدت کوتاه ۴ بار طعم شکست در لیگ را چشیده است.

آمار استقلال در این فصل باور نکردنی است به طوری که این تیم در پایان بازی هفتم خود و درحالیکه هنوز ۱۴ تیم بازی های این هفته خود را انجام نداده اند با ۴ باخت بیشترین باخت را به همراه گسترش فولاد داشته است. این تیم که خرید های گران قیمتی نیز داشته است در پایان بازی هفتم با به ثمر رساندن تنها ۲ گل تحت هر شرایطی بدترین خط حمله لیگ تا پایان این هفته را خواهد داشت. از لحاظ تعداد برد نیز تنها یک دیدار را به سود خود به پایان برده است و این در حالی است که هیچ تیمی در ستون پیروزی های خود خط تیره ندارد و هریک حداقل یک بار پیروز شده اند. استقلال که هم اکنون در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی قرار دارد با یک بازی بیشتر در این مکان ایستاده و در صورت تساوی یا برد استقلال خوزستان و پیروزی گسترش فولاد در دیدارهای این هفته به آخرین پله جدول رده بندی سقوط می کند.

با این وضعیت و در شرایطی که حواشی تلخی هم برای استقلال در روزهای اخیر پیش آمده است و اوضاع سکوها هم به نفع منصوریان نیست این مربی تصمیم به استعفا گرفته است.

پس از این استعفا میک مک درموت دستیار ایرلندی او به عنوان سرمربی موقت استقلال در دیدار هفته آینده این تیم برابر سپیدرود در رشت معرفی شده است تا تکلیف سرمربی آبی پوشان پایتخت در آینده مشخص شود.

البته مک درموت نیز در دیدار مقابل ذوب آهن اخراج شده و اجازه نشستن روی نیمکت را در هفته آینده ندارد!