سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان مریم قربانپور به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد.

حرف تازه – فریبرز جمالزادرئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در مراسم تودیع و معارفه سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان، ضمن تشکر از زحمات سردبیر سابق اظهار کرد: ایسنا همواره رسانه ای امانتدار بوده است.

وی تصریح کرد: ایسنا با هدف گسترش و تعمیق آگاهی و اطلاع‌رسانی، همواره کوشیده بامشی مبتنی بر همه‌جانبه نگری، بی‌طرفی، سرعت، دقت و صداقت به ایفای رسالت خود بپردازد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: خبرگزاری ایسنا نامی قابل اعتماد برای مردم است و با توجه به اینکه این موفقیت به سهولت بدست نیامده ما وظیفه داریم تمام تلاشمان را برای حفظ آن بکار بگیریم.

جمالزاد ادامه داد: ایسنای گیلان ضمن حفظ استقلال و هویت خود صداقت در خبر، مستند بودن خبر، کار حرفه ای و پایبند بودن به اصول را مدنظر قرار داده است.

مریم قربانپور سردبیر ایسنا- منطقه گیلان، نیز در ادامه این مراسم با تشکر از فعالیت های سردبیر سابق، گفت: امروز رسانه ها از مهمترین ابزار قدرت هستند.

وی با بیان اینکه سیاست خبرگزاری ایسنا این است که اخبار درست و صادقانه انعکاس یابد، افزود: اخلاق مداری، صداقت و امانت داری از ویژگی های فعالیت ایسنا است و همواره این سه ویژگی سرلوحه فعالیت این خبرگزاری است. 

قربانپور خاطرنشان کرد: این خبرگزاری به رسالت اصلی خود عمل می‌کند و توانسته با اطلاع‌رسانی صحیح و بدون جانب‌داری از افراد خاص همواره در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی پیشتاز باشد.

به گزارش ایسنا؛ در حکم انتصاب سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان آمده است: احتراما با توجه به سوابق و تجربیات جنالعالی و موافقت مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا به عنوان سردبیر خبرگزاری ایسنا گیلان منصوب و امید است با اتکال به خداوند متعال و با مساعدت همکاران در انجام امور محوله موفق باشید.

در پایان این مراسم “مریم قربانپور” به‌عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان منصوب شد و از زحمات یک‌ساله “اسماعیل یحیی پور” سردبیر سابق این خبرگزاری تقدیر به عمل آمد.