سردار سید علی آقازاده بمناسبت فرا رسیدن یوم الله ٢٢ بهمن در پیامی این روز را تبریک گفت

سردار سید علی آقازاده بمناسبت فرا رسیدن یوم الله ٢٢ بهمن در پیامی این روز را تبریک گفت.

حرف تازه – سردار سید علی آقازاده بمناسبت فرا رسیدن یوم الله ٢٢ بهمن در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با تحولاتی عظیم در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور همراه بود و در طول این سالها پس از گذر از فراز و نشیب های متعدد دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشته است.

این انقلاب با آبیاری خون شهدای گرانقدرمان به ثمر رسیده و امروز به درختی تنومندی از علم و فرهنگ رسیده است.

اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و تلاشهای خستگی ناپذیر شهید دلها حاج قاسم سلیمانی قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.

خداوند را شاکریم که امروز با قرار گرفتن در چله انقلاب، ایران به نقطه ای از اوج خود رسیده و به عنوان عنوان الگویی موفق در جهان اسلام مطرح می شود.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن چهل سال گذشته حاکی از اقتدار ملی است؛ این عزم پرشور مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌یی از اقتدار نظامی و تواناییهای تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب و وادار به عقب نشینی می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر بویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را محضر علی زمان، امام خامنه ای مد ظله العالی و همه ملت شریف ایران و بالاخص مردم فهیم شهرستان رشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید آن دارم که ملت بزرگ ایران بویژه مردم ولایی شهرستان رشت با تحقق مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو زمینه های دستیابی به یک مجلس انقلابی، دلسوز و کارآمد، را فراهم نماید. و در پایان عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

سید علی آقازاده