شنیده ها؛

سرانجام جمشید طالبی از توزیع برق گیلان رفتنی شد

شنیده شده سرانجام جمشید طالبی که 12 سال است در راس توزیع برق گیلان قرار دارد پیش از تابستان 98 از این مسئولیت رفتنی خواهد شد. 

حرف تازه – تابستان که از راه می رسد هر خانواده رشتی خود را برای خاموشی های طولانی مدت و هرروزه  آماده می کند. این قصه امروز و دیروز نیست و سال هااست که وضع همین است.

حال شنیده شده سرانجام جمشید طالبی که ۱۲ سال است در راس توزیع برق گیلان قرار دارد پیش از تابستان ۹۸ از این مسئولیت رفتنی خواهد شد. 

هرچند هنوز این شنیده ها تایید یا تکذیب نشده است اما باید گفت حتی در صورت رفتن طالبی، ناکارآمدی دوران مدیریتی او تا مدت ها آثار ملموسی را برای رشتوندان به یادگار خواهد گذاشت.

طالبی در دوران مسئولیت خود با بهانه تکراری کمبود بودجه هر کمبودی را توجیه می کرد اما هیچگاه نگفت اگر بودجه کافی نیست و نمی توان کارها را به درستی پیش برد چه لذتی دارد که سال ها صندلی مدیریتی توزیع برق گیلان را اشغال کرده است و علاقه ای به دل کندن از آن میز وصندلی ندارد. 

ضمن تقدیر از تمامی زحمات جمشید طالبی، امیدواریم این شنیده ها صحت داشته باشد و این تغییر، منجر به بهبود وضعیت معیشتی مردم رشت و استان گیلان شود و شاهد خاموشی های کمتری در آینده باشیم.

باید دید مصطفی سالاری استاندار گیلان که از مدت ها قبل نزدیکانش با وعده خداحافظی قریب الوقوع جمشید طالبی سعی در ساکت کردن منتقدین داشته اند در سال جاری چه نقشی را در این زمینه ایفا خواهد کرد.