تخلفات عجیب توسط عضو مدعی؛

سد معبر و استفاده از کارگران واحد فضای سبز شهرداری توسط عضو شورای شهر لاهیجان!

شهردار لاهیجان طی نامه‌ای به ریاست شورا از سد معبر و اعتراض شهروندان به این موضوع و همچنین استفاده از کارگران واحد فضای سبز بدون کسب اجازه توسط حجت طیران منشی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

اختصاصی حرف تازه – شهردار لاهیجان طی نامه‌ای به ریاست شورا از سد معبر و اعتراض شهروندان به این موضوع و همچنین استفاده از کارگران واحد فضای سبز بدون کسب اجازه توسط حجت طیران منشی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

در این نامه آمده است:

احتراماً همان‌گونه که مستحضرید برابر تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها خلاف قانون و مقررات می‌باشد. با عنایت به اینکه جناب آقای دکتر طیران احدی از اعضای محترم شورا با نصب داربست و گذاشتن مقدار زیادی گل و گیاه داخل پیاده رو مشکلاتی را برای تردد شهروندان به وجود آورده و متأسفانه بدون هماهنگی با اینجانب تعدادی از کارگران واحد فضای سبز را نیز در محل مذکور به کارگیری نموده است لذا با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان و ابراز نارضایتی از موضوع این شهرداری آمادگی دارد نسبت به تعیین و اختصاص مکان مناسب به‌منظور عرضه گل و گیاه توسط آن عضو محترم اقدام نماید. ضمناً به پیوست تصاویر مربوطه از محل مذکور جهت مزید استحضار و ارائه طریق به حضور تقدیم می‌گردد.

این اقدامات در حالی از سوی این عضو محترم شورا انجام شده است که وی چندی پیش در نامه ای در مورد پروژه‌ای که از قضا در دوران نایب رئیسی او در شورا، اجرایی شده بود، تحت عنوان حیف و میل بیت المال اعتراض کرد! هرچند انتشار اینگونه نامه‌ها آن هم توسط خود افراد در فضای مجازی بیشتر مواقع برای کسب امتیازات مختلف و خودنمایی ها اتفاق می افتد.

حال اینکه چگونه عضو معترض به حیف و مال بیت المال خود از فضای شهری به صورت سد معبر و از کارگران زحمت کش شهرداری بدون کسب اجازه استفاده می کند جای سوال دارد!