سخنی مشفقانه با استاندار گیلان | سخنرانی کمتر موجب حاشیه کمتر است

سخنی مشفقانه با استاندار گیلان؛ با توجه به اینکه دوری از حاشیه ها برای استاندار گیلان در جهت مدیریت درست استان بسیار مهم است به ایشان توصیه می شود در وهله اول در برنامه های خود تا جایی که ممکن است از سخنرانی کردن اجتناب کنند و اگر هم قصد سخنرانی داشتند سعی کنند کوتاه، مفید و در چارچوب موضوع و نظام مند باشد.

اختصاصی حرف تازه ، اسدالله عباسی استاندار گیلان هفته گذشته پس از سفر ناموفق به شهرستان تالش، که رسانه های استان به دلیل پاسخ های تند و تیز وی به مطالبه گری امام جمعه شهرستان در خصوص عملی نشدن قول‌های سفر گذشته اش؛ از آن به عنوان سفری با حاشیه های تلخ یاد کردند، روز جمعه به زادگاهش شهرستان رودسر سفر کرد تا شاید دستاوردهای این سفر کاری در روز تعطیل جمعه، اثرات نامطلوب رسانه ای و مردمی سفر به تالش را کمرنگ کند، اما اظهارات نماینده عالی دولت در جمع نمازگزاران رودسر در خصوص اتمام تغییرات مدیریتی بانیان وضع موجود، انتقادات گسترده تری را در محافل سیاسی و رسانه ای حامیان دولت رقم زد.

از طرف دیگر برخی نیز این انتقاد را مطرح کردند که چرا استاندار گیلان باید در نگاه به شهرستان ها نامتوازن عمل کند و رودسر یکی از بیشترین مقاصد سفرهای عباسی باشد؟

اگر پاسخ های استاندار گیلان به انتقادات امام جمعه انزلی در خصوص انتصاب سرپرست سابق آن شهرستان، طعنه به برخی مدیران به دلیل وصل شدن به نمایندگان، پاسخ های تند و تیز به برخی از بزرگان جریان اصولگرایی و … را به یاد بیاوریم، به نظر می رسد آفت سخنرانی زیاد و عدم توجه به اصول و آداب آن می تواند یکی از دلایل بروز چنین حواشی برای برنامه های استاندار گیلان باشد. نقصان رنج آوری که نظام مدیریتی کشور به آن مبتلا است و بیشتر مسئولان را گرفتار خود کرده است.

سخنی مشفقانه با استاندار گیلان؛

با توجه به اینکه دوری از حاشیه ها برای استاندار گیلان در جهت مدیریت درست استان بسیار مهم است به ایشان توصیه می شود در وهله اول در برنامه های خود تا جایی که ممکن است از سخنرانی کردن اجتناب کنند و اگر هم قصد سخنرانی داشتند سعی کنند کوتاه، مفید و در چارچوب موضوع و نظام مند باشد.

پایان سخن اینکه استاد سخن سعدی علیه الرحمه می فرماید:
«تا مرد سخن نگفته باشد             عیب و هنرش نهفته باشد»