ادامه محدودیت های منتخب اول خبرگان گیلان در صدا و سیما؛

سانسور فرمایشات آیت الله اشکوری در صداوسیمای گیلان

حرف تازه – شب گذشته سخنرانی حضرت آیت الله اشکوری منتخب اول خبرگان رهبری در گیلان همراه با سانسور گسترده فرمایشات این عالم ربانی در برنامه ای از  صداوسیمای گیلان پخش شد که موجب اعتراض مردم گیلان و مخاطبان صداوسیمای این استان شد. با چنین شرایطی مردم خودشان انتقال اخبار آیت الله را بر عهده […]

حرف تازه – شب گذشته سخنرانی حضرت آیت الله اشکوری منتخب اول خبرگان رهبری در گیلان همراه با سانسور گسترده فرمایشات این عالم ربانی در برنامه ای از  صداوسیمای گیلان پخش شد که موجب اعتراض مردم گیلان و مخاطبان صداوسیمای این استان شد.

با چنین شرایطی مردم خودشان انتقال اخبار آیت الله را بر عهده می گیرند و با این همه محدودیت باز هم آیت الله اشکوری در دل مردم قرار دارد. اما به راستی چرا اخبار ایشان را در گیلان منعکس نمی کنند و یا ذره ای و آن هم به صورت سانسورشده پخش می شود؟

شب گذشته سخنان مهم حضرت آیت الله اشکوری  در مورد اتفاقات و حوادث اخیر که در سراسر کشور و علی الخصوص گیلان رخ داده بود از رسانه ملی (شبکه باران) پخش شد اما نکته قابل توجهی که برای اکثر بینندگان واضح بود تقطیع سخنان منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بود!

به راستی مگر ایشان نماینده اول خبرگان گیلان نیستند؟ چرا و به چه علت اجازه پخش سخنرانی ایشان را نمی دهند؟ پیدا بود از همان چند دقیقه ای که پخش شد؛ سخنانی بسیار دلنشین و استوار و دل گرم کننده که بر دل هر بیننده ای می نشست. چرا و چه مصلحتی در پخش سخنان به این شکل است؟

آیت الله اشکوری صدایی جدید از خطه گیلان است و فرمایشات ایشان از گذشته مورد استقبال عموم مردم چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور قرار گرفته ولی انگار فقط به طبع صدا و سیمای گیلان قرار خوش نیامده است! حال سوال این است که صداوسیمای گیلان با چه بهانه ای سخنان آیت الله اشکوری را به طور کامل منعکس نکرده است تا مردم از سخنان و نصیحت های ایشان استفاده کنند و صدای جدیدی در گیلان شنیده شود؟ به راستی مردم را از این خیر کثیر محروم کردن چه سودی دارد؟! آیت اللهی که عمری را در زندان های کفار سپری کرد و شکنجه شد و عمری را مبارزه کرد و شلاق خورد نباید دیده شود؟

این چه سیاستی است که صداوسیمای گیلان دنبال می کند؟ مسئولین صداوسیمای گیلان می بایست پاسخگو باشند و علت این کم لطفی را به اطلاع مردم برسانند. هرچند مردم به خوبی این مساله را فهمیدند و خود وارد عرصه شدند و اخبار آیت الله را منتشر می کنند… امیدواریم که مسئولین صدا وسیمای گیلان برای برطرف کردن این شبهات در منعکس نکردن کامل فرمایشات آیت الله، نسبت به این شایعه ها پاسخ دهد و با پخش کامل سخنرانی انقلابی آیت الله اشکوری، به این موضوع خاتمه دهد تا مانند همیشه فرمایشات آیت الله اشکوری مرهمی بر آلام جوانان انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان باشد.

منبع : انعکاس آزاد