تصمیم بزرگ دو رگه ایرانی سوئدی؛

سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران را انتخاب کرد

حرف تازه – بر اساس آنچه که شبکه تلویزیونی فوتبال سوئد اعلام کرده است، سامان قدوس که در کشور سوئد زندگی می کند، تیم ملی فوتبال ایران را برای ادامه فوتبال ملی اش انتخاب کرده است. به گزارش حرف تازه به نقل از نود، کارلوس کی روش در آخرین تمرین تیم ملی از او دعوت […]

حرف تازه – بر اساس آنچه که شبکه تلویزیونی فوتبال سوئد اعلام کرده است، سامان قدوس که در کشور سوئد زندگی می کند، تیم ملی فوتبال ایران را برای ادامه فوتبال ملی اش انتخاب کرده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از نود، کارلوس کی روش در آخرین تمرین تیم ملی از او دعوت کرده بود و او در اردوی تیم ملی حضور داشت اما به دلیل ناقص بودن برخی مدارک، او نتوانست برای تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی مقابل کره و سوریه به میدان برود.

در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال سوئد اعلام کرده بود که او به تیم ملی سوئد دعوت شده و او باید بین ایران و سوئد، یک کشور را انتخاب می کرد که در نهایت قدوس امروز تصمیمش را گرفت و تیم ملی فوتبال ایران را انتخاب کرد.

او از علاقه اش به کشور سوئد گفته و اعلام کرده آنجا فوتبال را یاد گرفته اما دلش می خواهد برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.