وزیر ارشاد با تاکید کوچکی نژاد مطرح کرد؛

سالن خاتم الانبیا (ص) رشت تا بهره برداری مجموعه واقع در بوستان ملت در اختیار هنرمندان خواهد ماند

حرف تازه: جبار کوچکی نژاد در جلسه اخیر مجمع نمایندگان گیلان با سیدرضاصالحی امیری، وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر مواردی تاکید کرد.  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود خواستار تاسیس بنیاد میرزاکوچک خان جنگلی شد. کوچکی نژاد همچنین به مسائل مربوط به سالن مجتمع فرهنگی هنری خاتم […]

حرف تازه: جبار کوچکی نژاد در جلسه اخیر مجمع نمایندگان گیلان با سیدرضاصالحی امیری، وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر مواردی تاکید کرد. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود خواستار تاسیس بنیاد میرزاکوچک خان جنگلی شد.

کوچکی نژاد همچنین به مسائل مربوط به سالن مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت اشاره کرد و از نگرانی هنرمندان از این موضوع سخن گفت.

وی با بیان اینکه تبعیض در یارانه های سایت ها و مطبوعات مجوزدار به چشم می خورد خاطر نشان کرد: این تبعیض ها باید ازبین برود و بر اساس چارچوب کارشناسی شده مشخص و از پیش تعیین شده پرداخت شود.

جبار کوچکی نژاد همچنین در خصوص عملکرد حشمتی، معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که تعهدات خود را در خصوص کانون های قرآنی محقق نکرده است تذکر داد.

سیدرضاصالحی امیری، وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به موضوع تاسیس بنیاد میرزا کوچک خان قول مساعد در خصوص دستور پیگیری داد.

وی همچنین در خصوص سالن مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت گفت: این مجموعه تا زمان بهره برداری مجموعه واقع در بوستان ملت در اختیار دولت می ماند تا هنرمندان مثل سابق از آن بهره ببرند.