ساغری هت تریک خواهد کرد؟!

با اقدامات عجیب وزارت کشور و چربش زور برخی دلالان و پیمانکاران که حاضر بودند از جیب خود هزینه‌های میلیاردی داشته باشند تا حکم شهردار منتخب رشت ابلاغ نشود، اعضای شورای شهر رشت بازهم وارد پروسه انتخاب شهردار خواهند شد.

حرف تازه – در شرایطی که برخی دلالان و پیمانکاران حاضر بودند از جیب خود هزینه‌های میلیاردی داشته باشند تا حکم حجت جذب به عنوان شهردار منتخب رشت ابلاغ نشود، باز هم با اقدامات عجیب وزارت کشور و تاخیر در اعلام نظر، در نهایت با صدور نامه عدم احراز، اعضای شورای شهر رشت بازهم وارد پروسه انتخاب شهردار خواهند شد.

در این میان نام رضا ساغری شهردار اسبق رشت نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی بار دیگر به‌عنوان کاندیدا معرفی شده است! این در حالی است که ساغری در دو دفعه قبلی انتخاب شهردار رشت نیز جزو کاندیداها بوده و هر بار نیز نتوانسته رأی اعتماد لازم را از اعضای شورا به دست بیاورد.

ساغری در نخستین بار بدون اخذ حتی یک رأی کار خود را تمام کرد و در مرحله دوم نیز توانست با پیشرفتی چشمگیر از صفر به ۴ رأی برسد و حال احتمالا برای هت تریک در بحث انتخاب شهردار در این دوره ورود خواهد کرد!

این در حالی است که طیف ۵ نفره شورا هیچ‌گاه نتوانسته بیش از ۴ رأی داشته باشد و در همان شرایط نیز یک بار گزینه آنان یک اصلاح طلب صرف مانند جمشید رسایی بود و بار دیگر ۴ رأی خود را به یک اصولگرای صرف به نام رضا ساغری ریختند تا نشان دهند شاید برخی مباحث خاص سیاسی اولویت‌های بیشتری دارند و در چنین فضایی ساغری می‌بایست حداقل ضمن اخذ ۴ رأی از طیف ۵ نفره برای به دست آوردن ۲ رأی از طیف از هم ناگسستنی ۶ نفره نیز تلاش کند.