به منظور مقابله با کرونا؛

ساعت کاری واحدهای صنفی رشت محدود شد

اتاق اصناف مرکز استان گیلان طی اطلاعیه ای ساعت کاری واحدهای صنفی رشت را تا اطلاع ثانوی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا محدود اعلام کرد.

حرف تازه – ساعات کاری واحدهای صنفی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان صاحبان واحدهای صنفی و کارگران شاغل و خانواده های آنها با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ذیربط تا اطلاع ثانوی به شرح زیر می باشد.

ساعت های کاری  واحدهای صنفی مستقر در بازار مرکزی شهر رشت از ساعت  ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه  و ساعت کاری واحدهای صنفی مستقر در سایر خیابان ها و محلات از ساعت ۱۰ تا ۱۳عصر و ۱۶ تا  ۱۹ عصر  می باشد.

اتاق اصناف مرکز گیلان تاکید کرده که  واحدهای صنفی نانوایی ، خوارو بار فروشی و پروتئینی ، میوه و تره بار ، قصابی ، مرغ و تخم مرغ ، تجهیزات پزشکی و فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای و عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی از این دستور العمل مستثنی می باشند.

در این اطلاعیه آورده شده است: واحدهای صنفی می توانند  خود نیز نسبت به تعطیلی و یا کاهش ساعات کاری ( کمتر از زمان تعیین شده مذکور) اقدام کنند.

اتاق اصناف مرکز گیلان تاکید کرده است واحدهای صنفی باید نسبت به ضدعفونی کردن واحد صنفی خود و رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند و اتحادیه های صنفی مکلف به رصد و نظارت واحدهای زیر مجموعه خود می باشند.