سارا رجبی به عنوان دهیار شهرستان فومن منصوب شد

حرف تازه – با صدور حکمی از سوی بخش دار مرکزی فومن یکی از بانوان فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد رشته تحصیلی زبان و ادبیات عرب دانشگاه گیلان با معدل ۱۸ به سمت دهیار روستای خلیل سرا  این شهرستان منصوب و مشغول به کار شده است. بر اساس حکم”عمار زیرک”،سارا رجبی خلیل سرایی “در اجرای […]

حرف تازه – با صدور حکمی از سوی بخش دار مرکزی فومن یکی از بانوان فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد رشته تحصیلی زبان و ادبیات عرب دانشگاه گیلان با معدل ۱۸ به سمت دهیار روستای خلیل سرا  این شهرستان منصوب و مشغول به کار شده است.

بر اساس حکم”عمار زیرک”،سارا رجبی خلیل سرایی “در اجرای بند”م”ماده ۶۸ قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۷۵ مجلس شورای اسلامی و به استناد معرفی شورای اسلامی روستای خلیل سرا،به مدت ۴ سال به سمت دهیار منصوب شده است.

ناگفته نماند،این دهیار فرزند”صمد”از پاسداران بازنشسته انقلاب اسلامی و عضو ادوار سابق شورای اسلامی روستای خلیل سرا بوده و این روستا در مجاورت بخش سردار جنگل و در جاده فومن به شهر تاریخی ماسوله قرار دارد.

این روستا در دهستان گشت  و کیلومتر ۴ جاده فومن به ماسوله قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۶۷ نفر (۹۹خانوار) بوده‌است

کاشف اسرار