رئیس شورای اسلامی شهررشت:

ساخت تندیس و نامگذاری معبری به نام پاکبان در دستور کار قرار گیرد/ پرداخت پاداش یک میلیاردی سپیدرود تصویب شده

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار ساخت تندیس و نامگذاری معبری به نام پاکبان در رشت شد. مسعود کاظمی بااعلام این مطلب در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: پاکبانان از جمله اقشار پرتلاش هستند و باید قدردان زحمات آنان بود. وی بااشاره به اینکه جایگاه کارگری در دین مبین اسلام بسیار […]

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار ساخت تندیس و نامگذاری معبری به نام پاکبان در رشت شد.

مسعود کاظمی بااعلام این مطلب در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: پاکبانان از جمله اقشار پرتلاش هستند و باید قدردان زحمات آنان بود.

وی بااشاره به اینکه جایگاه کارگری در دین مبین اسلام بسیار رفیع است تصریح کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام بردستان کارگر بوسه زدند و این نشان دهنده منزلت کارگران است.

این مسئول بابیان اینکه ساخت تندیس از پاکبانان باید در دستور کار شهرداری رشت قرار بگیرد اذعان کرد: به منظور قدردانی از تلاش های شبانه روزی پاکبانان خدوم رشت ساخت تندیس و نامگذاری معبر به نام پاکبان را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهررشت ادامه داد: منزلت وجایگاه اجتماعی پاکبانان پرتلاش رشت برکسی پوشیده نیست و چنین اقداماتی موجب دلگرمی این قشر پرتلاش خواهدشد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر رشت از تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: تیم سپیدرود رشت با قدمت طولانی اش ماهیت رشت محسوب می شود.

کاظمی افزود: شورای چهارم رشت طی مدت فعالیت خود حمایت همه جانبه ای از تیم های ورزشی و مدال آوران شهر رشت داشته است و در این راستا اخیرا پرداخت پاداش به مبلغ یک میلیارد تومان به تیم سپیدرود را در دستور کار شهرداری رشت قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهررشت در خاتمه اعلام کرد: پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی به تیم سپیدرود رشت اخیرا در جلسه علنی شورای اسلامی رشت مطرح و به تصویب رسید.