مدير عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت:

ساخت آثار برفی توسط هنرمندان در پیاده راه فرهنگی رشت تحسین بر انگیز است/ مسابقه عکس رشت سپید برگزار می شود

حرف تازه – عصر دیروز تعدادی از هنرمندان در پیاده راه فرهنگی برای ساخت آثار برفی حضور یافتند. مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حاشیه فعالیت هنرمندان برای خلق آثار برفی گفت: شهر رشت مملو از هنرمندان خلاق است که از فرصت ها به نحو مطلوبی بهره می برند. علیرضا حسنی […]

حرف تازه – عصر دیروز تعدادی از هنرمندان در پیاده راه فرهنگی برای ساخت آثار برفی حضور یافتند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حاشیه فعالیت هنرمندان برای خلق آثار برفی گفت: شهر رشت مملو از هنرمندان خلاق است که از فرصت ها به نحو مطلوبی بهره می برند.

علیرضا حسنی اقدام خودجوش هنرمندان برای چنین فعالیت هایی را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: چنین فعالیت هایی که نشاط عمومی را به همراه دارد باعث پویایی جامعه می شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت شهرداری منطقه دو رشت در راستای تقویت چنین فعالیت هایی از چند اثر برتر تقدیر خواهد کرد.

وی به برگزاری جشنواره ها در راستای شعار “شهر رشت شهر جشنواره ها” اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد جشنواره های مناسب با مشارکت منطقه دو در پیاده راه خواهیم بود.

حسنی به برگزاری مسابقه عکاسی “رشت سپید” اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند عکس های گرفته شده از سطح شهر رشت در روزهای برفی را تا ۲۲ بهمن به آدرس ایمیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت farhangi1.rasht.ir و یا به شماره تلگرام ۰۹۰۱۷۴۰۸۲۹۳ ارسال نمایند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان گفت: از نفرات برتر پس از داوری آثار طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.