فاطمه شیرزاد:

ساختمان شهرداری رشت در خیابان سعدی به درمانگاه تبدیل شود

حرف تازه : فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تنها ناطق جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت بود. شیرزاد در ابتدای سخنان خود به تعدادی از مطالبات شورا و شهروندان از شهرداری رشت اشاره کرد که تسریع در پروژه خیابان مطهری رشت، پیگیری مصوبه پارک آبی، افتتاح پارک های وعده داده شده، معوقات تیم […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تنها ناطق جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت بود.

شیرزاد در ابتدای سخنان خود به تعدادی از مطالبات شورا و شهروندان از شهرداری رشت اشاره کرد که تسریع در پروژه خیابان مطهری رشت، پیگیری مصوبه پارک آبی، افتتاح پارک های وعده داده شده، معوقات تیم های ورزشی شهرداری، اتمام سالن باقرآباد، سامانکده زنان و بودجه ۹۶ از جمله موارد اشاره شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه شهرداری رشت به ساختمان جدید واقع در میدان گیل انتقا یافته است گفت: پیشنهاد می دهم ساختمان قدیم شهرداری رشت واقع در خیابان سعدی در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و در راستای اهداف شهر سالم به درمانگاه  تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به صحبت های شهردار رشت در خصوص پرداخت بدهی ۸ دانه درشت که در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد خاطر نشان کرد: شهردار از محل این درامد کسورات بیمه ها و حقوق های معوقه تمامی کارکنان را از جمله در بخش های رفت و روب، فضای سبز، نگهبان ها، اتوبوسرانی و غیره پرداخت کند.