ساختمان اداری اتوبوسرانی به زودی به بهره برداری می رسد

  تی تی خبر : مدیر عامل تاکسیرانی رشت گفت: ارایه خدمات مطلوب به شهروندان رعایت حقوق شهروندی و سرلوحه فعالیت های سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است . در چند روز گذشته شاهد بهسازی و نوسازی ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت بودیم . این ساختمان با افتتاح دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان تاکسیرانی و […]

 

تی تی خبر : مدیر عامل تاکسیرانی رشت گفت: ارایه خدمات مطلوب به شهروندان رعایت حقوق شهروندی و سرلوحه فعالیت های سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است .

در چند روز گذشته شاهد بهسازی و نوسازی ساختمان اداری سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت بودیم . این ساختمان با افتتاح دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ارایه خدمات الکترونیکی به مراجعین محترم مورد بهره برداری قرار گرفت .

در حال حاضر نیز ساختمان اداری سازمان اتوبوسرانی نیز در حال بهسازی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

در این راستا مرتضی شریفی مدیر عامل سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در خصوص بهسازی و نوسازی ساختمان اداری این دو مجموعه اظهار داشت : نوسازی و بهسازی ساختمان های اداری این دو مجموعه به منظور ساماندهی  نیروهای شاغل در سازمان ، ایجاد محیطی مناسب  برای پرسنل ، دسترسی مطلوب به تجهیزات مورد نیاز و ایجاد مکانی در فرا خور حال شهروندان جهت پاسخگویی به مراجعات و نیاز ها ، در حال انجام است .

وی افزود :  اعتقاد ما براین است که ایجاد شرایطی مطلوب و مناسب ، انگیزه شغلی افراد را درکنار دیگر عوامل تاثر گذار ، افزایش خواهد داد. هر چه میزان حمایت و شرایط کاری پرسنل سازمانی مطلوب تر باشد حس تعلق خاطر کارکنان به مجموعه خود بیشتر خواهد شد و وظایف محوله را به خوبی انجام خواهند داد .

همچنین در ادامه گفت : علاوه بر این نکته احترام به ارباب رجوع و ارایه خدمات مطلوب و ایجاد فضای اداری مناسب احترام به حقوق شهروندی است .  ارباب رجوع همانند یک واحد کنترل کیفیت در سازمان است که پاسخگویی مناسب و کیفیت ارایه خدمات ، پلی است به سوی رضایت شهروندان .

مجموعه مدیریت و پرسنل تاکسیرای و اتوبوسرانی خدمت صادقانه به شهروندان را افتخار خود می دانند.

منبع : عصرصادق