مهندس جعفرزاده :

زندگی ام را خرج مجلس کرده ام

حرف تازه : غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرگزاری بین المللیکاسپین از رشت در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس، اظهار کرد: ۷۵ تا ۸۰درصد جریان انتخابات را مردم فارغ از جریان های سیاسی پیش می برند و هنوز مردم به احزاب عادت نکرده اند . وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: البته درست است که […]

حرف تازه : غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرگزاری بین المللیکاسپین از رشت در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس، اظهار کرد: ۷۵ تا ۸۰درصد جریان انتخابات را مردم فارغ از جریان های سیاسی پیش می برند و هنوز مردم به احزاب عادت نکرده اند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: البته درست است که جریان های سیاسی در انتخابات می توانند موج ایجاد کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به اظهارات محمدرضا عارف مبنی براینکه اگر تعداد کرسی اصلاح طلبان در خانه ملت کم باشد سرنوشت دولت تدبیر و امید یک دوره ای می شود، اضافه کرد: مردم شعار های دولت تدبیر و امید را پسندیدند و برای چهار سال بعدی ریاست جمهوری باز هم مردم در این رابطه در قیاس با احزاب و گروه ها و جریان های سیاسی تصمیم گیرنده هستند.

زیر ساخت ها برای انجام راستی آزمایی هنوز وجود ندارد

جعفر زاده ادامه داد: مردم در مورد نمایندگان مجلس و دولت ها عملکرد آن ها را بررسی و ارزیابی می کنند و کاری ندارند که فلان دولت و یا فلان نماینده چپی یا راستی در بحث احزاب سیاسی بوده است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با تاکید براینکه شفاف سازی اموال نمایندگان نیاز است ولی مکانیسمی در دولت نمی بینم که بتواند راستی آزمایی کند، ابراز کرد: زیر ساخت ها برای انجام راستی آزمایی هنوز وجود ندارد.

وی ادامه داد: نگفتن یک راست الزاما گفتن یک دروغ نیست اگر مکانیزمی باشد که همه دارایی هایشان در کنترل دولت باشد به هیچ عنوان نمی تواند فرار کند .

حقوق مجلس کفاف هزینه ها را نخواهد داد

نماینده مردم رشت در مجلس در پاسخ به میزان دارایی اش در هنگام ورود به مجلس و پایان دوره نمایندگی، گفت: هر آنچه دارایی در سال ۹۱در ورود به مجلس شورای اسلامی داشتم الان ۲۵درصد آن کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه من زندگی ام را خرج مجلس کرده ام و نه تنها چیزی هم به آن اضافه نشده بلکه چیزی هم از آن کم شده است، بیان کرد: اگر حضورم در مجلس شورای اسلامی استمرار داشته باشد حقوق مجلس کفاف هزینه ها را نخواهد داد .