نسیم طواف زاده:

زنبورهای برگ خوار، درختان بوستان مفاخر را تهدید می کنند

تی تی خبر (حرف تازه) : در جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت همزمان با روز محیط زیست نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران بالان و از فعالان محیط زیست نسبت به زنبورهای برگ خوار بوستان مفاخر هشدار داد. نسیم طواف زاده در بخشی از سخنان خود در نشست روز محیط زیست در […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت همزمان با روز محیط زیست نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران بالان و از فعالان محیط زیست نسبت به زنبورهای برگ خوار بوستان مفاخر هشدار داد.

نسیم طواف زاده در بخشی از سخنان خود در نشست روز محیط زیست در تالار گفتمان کمپ تالاب عینک رشت به موضوع زنبور برگ خوار اشاره کرد و گفت : با معضل زنبور برگخوار در بوستان مفاخر مواجه هستیم و اگر با آن مقابله نکنیم به زودی با درختانی بی برگ مواجه خواهیم شد. باید اقداماتی انجام دهیم تا سال بهد در چنین روزی گزارش عملیاتی داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه سبزکاران بالان یکی از اقدامات زیست محیطی در دست اقدام را ارزیابی نقاط گرم شهری معرفی و تصریح کرد : امیدواریم با پیشنهاداتی که داریم مشکلات این نقاط مرتفع گردد.