زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک فرشتگان رشت افتتاح شد

حرف تازه – زمین فوتبال چمن مصنوعی در منطقه ۴ شهرداری رشت افتتاح شد. فرامرز جمشیدپور در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک فرشتگان در محدوده منطقه ۴با اشاره به سرمایه گذاری دراجرای این پروژه اظهار داشت: شهرداری به تنهایی قادر به اجرایی کردن پروژه ها نبوده و در این راستا نیازمند کمک به سرمایه گذاران […]

حرف تازه – زمین فوتبال چمن مصنوعی در منطقه ۴ شهرداری رشت افتتاح شد.

فرامرز جمشیدپور در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک فرشتگان در محدوده منطقه ۴با اشاره به سرمایه گذاری دراجرای این پروژه اظهار داشت: شهرداری به تنهایی قادر به اجرایی کردن پروژه ها نبوده و در این راستا نیازمند کمک به سرمایه گذاران است.
وی گفت : افتتاح پروژه ها دررشت به ندرت بصورت سرمایه گذاری انجام می شوند اما اجرای پروژه زمین چمن پارک فرشتگان با کمک سرمایه گذار خصوصی انجام شد.
شهردار رشت با اشاره به ۵۵ محله دراین شهر، بر لزوم افتتاح پروژه های بیشتر درمناطق کمتر برخوردار تاکید و خاطرنشان کرد: تصمیم براین است که چنین مناطقی نیز از امکاناتی همچون مسجد، بازارچه و زمین چمن مصنوعی برخوردار شوند.
جمشیدپور با بیان اینکه زمین های مطلوب و بدون استفاده ای به ویژه در حاشیه رودخانه ها وجود دارد تصریح کرد: می شود از این فضاها برای ایجاد زمین چمن مصنوعی استفاده کرد.
وی افزود: ارزش ریالی این‌ پروژه ۲۵۰ میلیون تومان بود اما با وجود این مبلع کم، ارزش فراوانی برای مجموعه مدیریت شهری داشت.
شهردار رشت گفت: دست سرمایه گذاران‌ جوان را می بوسم وحمایت از انان را در جهت ایجاد اشتغال مایه مباهات وخرسندی میدانم.
شهردار منطقه ۴ نیز دراین‌ مراسم با اشاره به افتتاح پارک فرشتگان درسال گذشته بیان داشت: قرارداد پروژه چمن مصنوعی این پارک در تیرماه امسال منعقد ودرعرض کمتر از یک‌ ماه اجرایی شد.
متین عاشوری با اشاره به هزینه بیش از ۲۵۰ میلیون‌ تومانی این‌ پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و اهمیت آن به لحاظ مشارکت شهرداری با این بخش ها، همکاری مردم به ویژه اهالی محل را درحفط و نگهداشت این زمین چمن خواستار شد.
مدیرعامل شرکت شهررویایی بعنوان گذار این پروژه نیز هدف از اجرای پروژه زمین چمن مصنوعی را بهبود فضای شهری عنوان کرد.
مریم کوچکی گفت: این زمین‌ چمن توسط فدراسیون بیم المللی فیفا تائید شده و از مرغوبترین چمن های قابل استفاده در دنیااست.
به گفته وی این پروژه از زمان آغاز تا افتتاح درفاصله کوتاه ۱۹ روز نهایی شده است.
در این آیین افتتاحیه که علیپور عضو شورای پنجم، متین عاشوری شهردار منطقه ۴ و شهردار لشت نشا نیز حضور داشتند ازاصحاب رسانه حاضر در جلسه نیز تقدیر به عمل آمد.