ماندن علوی در شهرداری به نفع کدام مدیران است؟

زمزمه های طرح سوال از شهردار رشت دوباره به گوش می رسد

در روزهای اخیر زمزمه های طرح سوال از شهردار رشت دوباره به گوش می رسد و گفته می شود جمع مخالفین ۷ نفره شهردار قصد دارند پس از حصول اطمینان از رای هشتم اقدام به طرح سوال و استیضاح سیدامیرحسین علوی شهردار رشت نمایند.

به گزارش حرف تازه ، در روزهای اخیر زمزمه های طرح سوال از شهردار رشت دوباره به گوش می رسد و گفته می شود جمع مخالفین ۷ نفره شهردار قصد دارند پس از حصول اطمینان از رای هشتم اقدام به طرح سوال و استیضاح سیدامیرحسین علوی شهردار رشت نمایند.

این شنیده ها که هنوز قابل تایید یا تکذیب نیست در روزهای اخیر دوباره مطرح شده است و به نظر می رسد شمارش معکوس برای استیضاح دوباره آغاز شده باشد.

باید دید صندلی لرزان مدیریتی سیدامیرحسین علوی در شهرداری رشت تا چه زمانی به او وفادار خواهد بود؟ آیا سیاست موافقان و مخالفان او همزمان بر حفظ او در راس شهرداری رشت است یا آن که تصمیم دیگری خواهند گرفت؟

گروهی معتقدند سیاست برخی افراد بر این است که علوی را تا بعد از ثبت نام انتخابات مجلس در این جایگاه حفظ کنند تا امکان رقابت با نمایندگان فعلی از او سلب شود و گروهی دیگر نیز معتقدند هرچه زودتر علوی از قدرت کنار زده شود برای مخالفانش بهتر است به ویژه آن که به اعتقاد آنها عملکرد شهرداری رشت نیز در این دوره، حداقل در نگاه مردم عملکرد قابل توجهی نبوده است و کنار رفتن علوی می تواند آینده سیاسی و مدیریتی او را به خطر بیندازد. اما دست کم برای نمایندگان فعلی و کاندیداهای آتی مجلس بهتر است علوی در همان شهرداری رشت بماند و به رقیبی جدی در انتخابات تبدیل نشود!

باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و سرانجام چه زمانی شورانشینان مخالف شهردار، موفق به برکناری او می شوند؟