قطع شبانه 500 درخت کیوی 4 ساله در تالش؛

زحمت چهار ساله کشاورز جوکندانی یک شبه بر باد رفت

حرف تازه – صبح روز جمعه ۱ اردیبهشت یکی از اهالی جوکندان تالش پس از حضور در باغ کیوی خود با درختان قطع شده مواجه شد. این کشاورز که چهار سال پیش با مشارکت و تعاون خانواده خود با کشت پانصد نهال درخت کیوی قصد راه اندازی یک واحد تولیدی کشاورزی در زمین میراثی خود […]

حرف تازه – صبح روز جمعه ۱ اردیبهشت یکی از اهالی جوکندان تالش پس از حضور در باغ کیوی خود با درختان قطع شده مواجه شد.

این کشاورز که چهار سال پیش با مشارکت و تعاون خانواده خود با کشت پانصد نهال درخت کیوی قصد راه اندازی یک واحد تولیدی کشاورزی در زمین میراثی خود واقع در روستای چلونصر دهستان جوکندان تالش را داشت؛ در حالی که قرار بود پاییز امسال اولین محصول را برداشت کند در اولین روز اردیبهشت پس از حضور در باغ خود با درختانی مواجه شد که شبانه قطع شده بودند.

به گفته این کشاورز موارد مشابهی در سالهای گذشته برای عده ای دیگر از کیوی کاران منطقه رخ داده بود که به دلیل عدم شناسایی متخلفین ، این افراد به اعمال خود ادامه دادند.

وی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی و تمام مسولین ذیربط خواست در جهت حمایت از کشاورزی و در راستای اقتصاد مقاومتی، با پیگیری این مساله، خاطیان را دستگیر و به سزای اعمالشان رسانده و امنیت را به کشاورزان و کشاورزی منطقه باز گردانند.

حرف تازه بدون تایید یا تکذیب مطلب فوق خبرهای تکمیلی را متعاقبا منتشر خواهد کرد و آمادگی انتشار پاسخ نهادهای مرتبط را دارد.