نشست زمین در تهران، ارتباطی با مترو ندارد؛

نشست زمین در تهران، پژو ۲۰۶ را بلعید / قطع گاز ۱۲۰۰ مشترک (+عکس و فیلم)

حرف تازه : مترو در حال احداث در حال احداث پیامبر ریزش کرد و یک مصدوم به جای گذاشت. به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، تونل در حال احداث مترو در خیابان پیامبر مرکزی؛ نزدیک مرکز تجاری کوروش فرو ریخت و گاز منطقه نیز قطع شد. در این حادثه گودالی با عمق حدود ۳متر […]

حرف تازه : مترو در حال احداث در حال احداث پیامبر ریزش کرد و یک مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا، تونل در حال احداث مترو در خیابان پیامبر مرکزی؛ نزدیک مرکز تجاری کوروش فرو ریخت و گاز منطقه نیز قطع شد.

در این حادثه گودالی با عمق حدود ۳متر ایجاد شده که یک دستگاه خودرو پژو در داخل گودال افتاد و یک دستگاه پراید هم در آستانه افتادن مهار شد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در این حادثه راننده پژو ۲۰۶ که به داخل کانال مترو سقوط کرده بود مصدوم به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد.

وی حال مصدوم حادثه را خوب توصیف کرد و ادامه داد: وی به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

شاه‌قلی (کارشناس ایمنی و بهداشت Hse مترو) نیز در این‌باره به خبرنگار ایلنا گفت: علت ریزش این تونل هنوز مشخص نیست و  ما در حال بتون‌ریزی برای رفع مشکل هستیم.

تکمیلی :

 

نشست زمین در تهران، پژو ۲۰۶ را بلعید / قطع گاز ۱۲۰۰ مشترک (+عکس و فیلم)

 

 در خیابان پیامبر مرکزی تهران نزدیک مجتمع تجاری کوروش به علت نشست زمین، گودالی به عمق حدود ۳متر ایجاد شده  و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در گودال سقوط کرده است و یک دستگاه پراید هم در آستانه سقوط، مهار شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، نشست زمین خیابان پیامبر  (نزدیکی مجتمع تجاری کوروش) ارتباطی با مترو ندارد.

– شستشوی خاک ریزدانه توسط آب باعث ایجاد حفره در خیابان پیامبر شده است که خوشبختانه صدمات جانی به کسی وارد نشد.

– در نزدیکی آن محدوده هیچ مترو و تونلی وجود ندارد.

– باید یک بار برای همیشه بروزرسانی شبکه آب تهران را به عنوان یک پروژه ملی و اولویت‌دار در دستور کار قرار دهیم تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

– فرونشست زمین اتوبان ستاری شمالی و خیابان پیامبر مرکزی سبب شد دو خط لوله تغذیه گاز این منطقه برای احتیاط مسدود شود تا پس از اعلان وضع سفید، گازرسانی به مشترکان این منطقه از سرگرفته شود.

– گاز هزار و ۲۰۰ مشترک در این منطقه قطع شده است.