آذری جهرمی در واکنش به گزارش اینستاگرامی فردوسی پور:

رکوردهای جهانی نرم افزاری پخش زنده امروز شکسته خواهد شد

آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات با انتشار پیامی به گزارش امروز عادل فردوسی پور در اینستاگرام اشاره کرد.

اختصاصی حرف تازه – آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به گزارش اینستاگرامی عادل فردوسی پور در فینال آسیا، در صفحه اینستاگرامی خود با پیش بینی این موضوع که رکوردهای جهانی نرم افزاری پخش زنده امروز شکسته خواهد شد نوشت: تلاش می کنیم با اهمیت دادن به انتخاب شما همراهتان باشیم.

متن کامل اظهارات آذری جهرمی بدین شرح است:
هروقت مسابقه فوتبال مهمی برگزار می شد ترافیک بین الملل اینترنت ایران به نصف زمان عادی می رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دو برابر می شد. لنز و فیلیمو و آنتن و تیوا و نماوا و روبیکا و … به خوبی پاسخگوی نیاز مردم بوده و هستند. میشد امروز هم پلتفرم های ایرانی رکورد بزنند؛ اما برعکس به دلیل برخی تنگ نظریهایی که می دانید ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.
ما تلاشمون رو به کار میگیریم تا با اهمیت دادن به انتخاب شما، همراهتون باشیم. اما تقاضای ما از شما: برای اینکه همه بتونند از انتخابشون بهره مند بشن در زمان برگزاری فوتبال استفاده ی پر حجم مثل برخی دانلودها از اینترنت رو متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به خوبی دیده بشه. تصور می کنم رکوردهای جهانی ترم افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری هم پیش روی نرم افزار میزبان خواهد بود.
به امید قهرمانی ایرانی ها

رکوردهای جهانی نرم افزاری پخش زنده امروز شکسته خواهد شد