رژه ناوگان حمل و نقل عمومی در رشت

تی تی خبر : رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ، همراه با برنامه های فرهنگی متنوع دیگر نظیر تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مرتضی شریفی مدیرعامل این سازمان از رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، در روز سه شنبه یکم دی […]

IMG11062523تی تی خبر : رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ، همراه با برنامه های فرهنگی متنوع دیگر نظیر تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مرتضی شریفی مدیرعامل این سازمان از رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، در روز سه شنبه یکم دی ماه در ساعت ۹ صبح از میدان گیل به مصلی رشت خبر داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی افزود: رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، همراه با برنامه های فرهنگی متنوع دیگر نظیر تئاتر خیابانی در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی با هدف کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا در حضور مسئولین استانی و شهری برگزار می شود.

 شریفی با اشاره به اینکه این روز از سوی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک روز ترافیک و محیط زیست نامگذاری شده است اظهار داشت:  این مراسم با مشارکت منطقه ۳ شهرداری برگزار خواهد شد که در آن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری همراه با مشارکت بخش خصوصی که در سطح شهر به خدمات رسانی به شهروندان مشغول هستند حضور خواهند داشت .