پاسخ های فاطمه قدیمی حرفه در خصوص ادعای

رویکرد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، تمرکز زدایی از مرکز است

حرف تازه : یکی از پایگاه های خبری استان با انتشار مطلبی به انتقاد از عملکرد سایت شهرداری رشت پرداخت. این پایگاه خبری در بخشی از مطلب خود نوشت : نکته تعجب برانگیز این موضوع می باشد سایت اینترنتی و اطلاع رسانی شهرداری رشت هیچ گونه خبری از سفر” ثابت قدم”به کشوری اروپائی را منتشر نکرده و […]

حرف تازه : یکی از پایگاه های خبری استان با انتشار مطلبی به انتقاد از عملکرد سایت شهرداری رشت پرداخت.

این پایگاه خبری در بخشی از مطلب خود نوشت : نکته تعجب برانگیز این موضوع می باشد سایت اینترنتی و اطلاع رسانی شهرداری رشت هیچ گونه خبری از سفر” ثابت قدم”به کشوری اروپائی را منتشر نکرده و برخی از سایت خبری گوی سبقت را از شهرداری ربوده اند و در ادامه این پایگاه خبری ابهاماتی در خصوص عدم انتشار اخبار مربوط به شهردار رشت در این پورتال شهرداری رشت مطرح کرده است.

در همین راستا گفتگویی تلفنی با فاطمه قدیمی حرفه داشتیم تا از جزییات موضوع باخبر شویم که توضیحات مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت را در ادامه مشاهده می کنید:

فاطمه قدیمی حرفه در گفتگو با حرف تازه در پاسخ به این مطالب گفت : سیاست گذاری ارتباطی شهرداری رشت با تدوین نمایه ارتباطی شهرداری رشت برای اولین بار در سال گذشته آغاز شد که در نتیجه آن اجرا در مناطق و سازمان ها غیر متمرکز می باشد. رویکرد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت بر مبنای اطلاع رسانی سریع، صحیح و دقیق است و با تمرکز زدایی از مرکز به دنبال تحقق این اهداف هستیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ضمن تشکر از همکاری صمیمانه همکاران خود در زیر مجموعه ستادی ، مناطق و سازمان ها یاداور شد: در همین راستا برای ایجاد هویت سازمانی روابط عمومی علی رغم همه سختی ها، جایگاه ساختاری  مسئول روابط عمومی برای سازمان ها و مناطق ایجاد شد و امیدواریم با تصویب چارت ستاد  موضوع منابع انسانی کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل مرکز نیز رفع شود.

وی افزود: سفر نمایندگان شهرداری رشت به سوئد در خصوص مباحث و روابط بین الملل و در راستای وظایف حوزه ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بوده است. طبیعتا باید موضوع “شهرهای خلاق جهان” در پورتال شهرداری رشت منتشر شود اما سفر اخیر به منظور بازدید و خرید تجهیزات آتش نشانی به آلمان بوده است و روابط عمومی سازمان مربوطه، در راستای سیاست تمرکز زدایی از مرکز، نسبت به تهیه و انتشار خبر مربوطه اقدام کرده است و از سوی دیگر زیر پورتال آتش نشانی از زیر مجموعه های پورتال خبری شهرداری است و سایر پایگاه های خبری تحلیلی نیز خبر مربوطه را به استناد از خبر روابط عمومی اتش نشانی منتشر کرده اند.