سید امیرحسین علوی:

رویکرد شورای پنجم حضور قرارگاه خاتم در کنار مجموعه مدیریت شهری رشت بود

سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و قرارگاه خاتم که با حضور سردار محمد در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد گفت: از همان ابتدای راه رویکرد شورای پنجم حضور قرارگاه خاتم در کنار مجموعه مدیریت شهری رشت بود.

اختصاصی حرف تازه – سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و قرارگاه خاتم که با حضور سردار محمد در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد گفت: از همان ابتدای راه رویکرد شورای پنجم حضور قرارگاه خاتم در کنار مجموعه مدیریت شهری رشت بود.

علوی با اشاره به تمایل شورای پنجم در خصوص همکاری با قرارگاه خاتم اظهار داشت: در همان آغاز راه شورای پنجم یکی از علل اصلی انتخاب دکتر نصرتی به عنوان شهردار رشت، اجرای پروژه های عمرانی قابل توجه در دوره ایشان در شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم بود و جلساتی با همکاران شما در تهران نیز شکل گرفت.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر مفاهیمی چون آرمانگرایی و جوانگرایی به عنوان یک نسل سومی انقلاب تصریح کرد: قرارگاه خاتم تاریخچه شفافی در حوزه سازندگی و عمرانی دارد. 

وی با بیان اینکه توانمندی اجرای پروژه های عمرانی بزرگ به وفور در قرارگاه خاتم دیده می شود خاطر نشان کرد: امروز هیچ پروژه عمرانی در کشور وجود ندارد که از توان قرارگاه خاتم خارج باشد. 

علوی بحث رودخانه های شهر رشت را یک دغدغه چند ده ساله دانست و با بیان اینکه برازنده مردم این شهر نیست که دو رود آلوده کشور را داشته باشند اظهار داشت: انتظار می رود قرارگاه خاتم با جدیت به بحث ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب ورود کند. 

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان بیان داشت: مردم گیلان و شهر رشت بارها به مسئولین ثابت کرده اند که مردمان قدرشناسی هستند و ۸ هزار شهید این استان، حضور پررنگ در جنگ تحمیلی و پس از آن در صحنه های مختلف از جمله مداقعین حرم گواهی بر این مدعا است. 

رویکرد شورای پنجم حضور قرارگاه خاتم در کنار مجموعه مدیریت شهری رشت بود

رویکرد شورای پنجم حضور قرارگاه خاتم در کنار مجموعه مدیریت شهری رشت بود