علیرضا جوقه دوست خبر داد:

مستند بی نشان روایتگر زندگی شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در رشت و لنگرود رونمایی می شود

حرف تازه – فیلم مستند بی نشان پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ رونمایی و اکران خواهد شد. علیرضا جوقه دوست با اعلام این خبر گفت: این فیلم مستند روایتگر زندگی، سیره و شهادت شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی است و روز پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶  ساعت ۱۰ صبح در سالن اداره ارشاد لنگرود رونمایی خواهد شد. علیرضا […]

حرف تازه – فیلم مستند بی نشان پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ رونمایی و اکران خواهد شد.

علیرضا جوقه دوست با اعلام این خبر گفت: این فیلم مستند روایتگر زندگی، سیره و شهادت شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی است و روز پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶  ساعت ۱۰ صبح در سالن اداره ارشاد لنگرود رونمایی خواهد شد.

علیرضا جوقه دوست نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده داشت و تهیه کنندگی این کار نیز با مهدی احتشامی و علیرضا جوقه دوست بوده است.

از دیگر عوامل فیلم می توان به شهرام پراور به عنوان تصویربردار، شاهرخ ندایی دستیار تصویر، پارسا بشردوست صدابردار، مهدی احتشامی راوی و بازیگر، رایکا امینی راوی شهید، کامیار میرزایی تدوین و صداگذاری و سعید یعقوبی مدیرتولید، اشاره کرد.

پیش از این اعلام شده بود که این مستند چهارشنبه ۴ مرداد ساعت ۱۰ صبح در مجتمع خاتم الانبیا رشت رونمایی می شود که بر این اساس این مستند دو مراسم رونمایی در شهرهای رشت و لنگرود خواهد داشت.