رونمایی از سه گزینه جدید برای شهرداری رشت؟!

در حالی که به روزهای پایانی سرپرستی سه ماهه علی بهارمست در شهرداری رشت نزدیک می شویم شورانشینان نه تنها هنوز اقدام به انتخاب گزینه های نهایی شهردار نکرده اند بلکه به نظر می رسد گزینه های جدیدی را نیز به گزینه های سابق اضافه خواهند کرد تا مساله انتخاب شهردار رشت شاید پیچیده تر از قبل شود.

حرف تازه – در حالی که به روزهای پایانی سرپرستی سه ماهه علی بهارمست در شهرداری رشت نزدیک می شویم شورانشینان نه تنها هنوز اقدام به انتخاب گزینه های نهایی شهردار نکرده اند بلکه به نظر می رسد گزینه های جدیدی را نیز به گزینه های سابق اضافه خواهند کرد تا مساله انتخاب شهردار رشت شاید پیچیده تر از قبل شود.

در شرایطی که طی روزهای گذشته از ۹ گزینه به عنوان گزینه های نهایی انتخاب شهردار رشت یاد می شد (اینجا بخوانید ) حالا پس از انصراف علیرضا سحرخیز و قبول مسئولیت سرپرستی معاونت عمرانی استانداری گیلان توسط علی اوسط اکبری مقدم، زمزمه هایی از حضور ۳ کاندیدای جدید به گوش می رسد تا جمع کاندیداهای احتمالی به ۱۰ نفر برسد.

علی مبصر از معدود چهره های متخصص ترافیک در سطح استان گیلان یکی از گزینه های جدید است که البته هنوز به طور قطعی حضور او اعلام نشده است. او از چهره های مطرح سازمان نظام مهندسی در سطح کشور است و دارای مدرک دکتری مهندسی عمران (سازه) است.

جواد تن زاده مالک سابق سپیدرود که دارای دو مدرک دکتری عمران در گرایش های راه و ترابری و همچنین خاک و پی است گزینه دیگری است که این روزها بار دیگر زمزمه حضور او به عنوان کاندیدای شهرداری رشت به گوش می رسد. وی پیش از این در ابتدای شورای پنجم نیز به عنوان یکی از گزینه های شهرداری رشت معرفی شد.

اما سومین و جدی ترین گزینه احتمالی ولی الله عظمتی است که دارای مدرک دکتری مدیریت کسب و کار است که فرماندار رشت در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز بوده است. فرمانداری ماسال از دیگر سوابق او به شمار می رود.

این گزارش تا این لحظه تایید یا تکذیب نشده است و خبرهای تکمیلی در این خصوص در آینده منتشر خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم با وجود انتقاد نماینده ولی فقیه در گیلان از تعلل شورانشینان برای معرفی شهردار، چه زمانی اعضای شورا قصد دارند به جمع بندی نهایی برسند و گزینه مدنظرشان را به عنوان شهردار آینده رشت معرفی کنند؟