همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی انجام شد؛

رونمایی از تابلوی سنگی میرزا کوچک خان جنگلی

صبح امروز یازدهم آذر از تابلوی سنگی میرزا کوچک خان جنگلی رونمایی شد.

حرف تازه – صبح امروز یازدهم آذر از تابلوی سنگی میرزا کوچک خان جنگلی رونمایی شد.

همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی، با حضور سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از تابلوی صورت میرزا کوچک خان جنگلی در سازمان زیباسازی شهرداری رشت رونمایی شد.

در این مراسم محمد باقر بشر دانش به ارائه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی این تابلوی هنری پرداخت و گفت: این تابلو با استفاده از سنگریزه های طبیعی ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت این اثر را از لحاظ ارزش هنری از جمله آثار گرانبها برشمرد وتصریح کرد: با نظر و صلاحدید شهردار رشت مکان نصب این تابلو متعاقبا اعلام خواهد شد.

سید رضا موسوی روزان نیز ضمن بازدید از تابلوی سنگی میرزاکوچک خان جنگلی گفت: جایگاه میرزا کوچک خان جنگلی، همواره رفیع خواهد ماند. میرزا حادثه ای ماندگار رقم زده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر ضرورت نشان دادن چهره مبارز و واقعی میرزا کوچک خان جنگلی به نسل جدید از این اقدام سازمان زیباسازی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است تابلوی میرزاکوچک خان جنگلی از کنار هم چسباندن سنگریزه های تیره و روشن توسط بانوی هنرمند هنگامه کریمی ساخته شده است و به زودی با صلاحدید شهردار در نقطه ای مناسب نصب خواهد شد.

 

رونمایی از تابلوی سنگی میرزا کوچک خان جنگلی

تابلوی سنگی میرزا کوچک خان جنگلی