حامد بشردانش رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت:

روند جمع آوری پسماندهای خشک در شهر رشت آهنگ صعودی دارد

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از جمع آوری بیش از ۱۷ هزار تن پسماندهای خشک و تر در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: روند جمع آوری زباله های خشک آهنگ صعودی دارد.

حرف تازه – رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از جمع آوری بیش از ۱۷ هزار تن پسماندهای خشک و تر در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: روند جمع آوری پسماندهای خشک در شهر رشت آهنگ صعودی دارد.


محمدباقر بشردانش از جمع آوری بیش از
۱۷ هزار تن زباله از مناطق پنجگانه شهرداری رشت در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: از این میزان ۱۱۰ تن پسماند خشک و حدود ۱۷ هزار تن زباله تر بوده است.

وی افزود: مجموعه شهرداری مدیریت اصلی اداره شهر را بر عهده دارد، به طوری که اگر تنها یک شبانه‌روز کار شهرداری تعطیل شود، نظم، پاکیزگی و بهداشت شهر نیز دچار اختلال می‌شود.

بشردانش اضافه کرد: نظافت معابر و گذرهای شهر جزو اولویتهای اصلی سازمان مدیریت پسماندها است که از این رو نظافت شهر، جمع‌آوری زباله و رفت و روب شهر به صورت مستمر و روزانه به وسیله این سازمان انجام می‌گیرد، چرا که شهروندان انتظار دارند وقتی صبح زود از خانه بیرون می‌آیند، محله خود و خیابانها را پاکیزه و تمیز ببینند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همچنین از همشهریان خود خواست تا با رعایت موارد بهداشتی شامل استفاده از لوازم حفاظت فردی با خیال آسوده برای تحویل پسماندهای خشک به ایستگاه‌های بازیافت یا خودروهای جمع‌آوری پسماندهای خشک اقدام کنند.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت