سید امیرحسین علوی مطرح کرد:

روند بازسازی ورزشگاه عضدی تسریع شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور تیم های فوتبال سپیدرود و داماش در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و نگرانی هواداران، خواستار تسریع بازسازی ورزشگاه عضدی توسط مسئولین ورزش و فوتبال گیلان شد.

حرف تازه – سید امیرحسین علوی در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهررشت خواستار تسریع بازسازی ورزشگاه عضدی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور تیم های فوتبال سپیدرود و داماش در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و نگرانی هواداران، خواستار تسریع بازسازی ورزشگاه عضدی شد و به علاقمندی جوانان شهر رشت به این دو تیم و ظرفیت کم نظیر هواداران در این ورزشگاه پرداخت و گفت: شورا و شهرداری رشت همواره از تیم های رشت حمایت کرده اند و باید توجه بیشتری نیز به دو تیم سپیدرود و داماش شود.

وی در ادامه با تقدیر از دغدغه اصحاب رسانه در بهبود وضعیت شهر و روند توسعه اظهار داشت: نقدهای رسانه های استان عموما به سمت نقدهای سازنده سوق پیدا کرده است و از رسانه ها می خواهیم یک ماه باقیمانده تا انتخابات هیئت رئیسه نیز کمک کنند تا فضای آرام شورا تداوم یابد.

رئیس شورا همچنین با بیان اینکه در سال اول شورا اعضا به دنبال حل مسائل در فضایی آرام بوده اند تصریح کرد : اگر در جایی تذکری صورت گرفته است در راستای رفع نواقص بوده و این مسیر تداوم پیدا خواهد کرد.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر ضرورت قانونمداری شهردار خاطر نشان کرد:اعضای شورا انتظاراتشان را طی مکاتبه ای به شهردار اعلام کرده اند و تعاملات شهردار باید در چارچوب قانون باشد تا به عنوان مثال خدای ناکرده صورت وضعیتی تایید نشود که خلاف قوانین باشد.