تصاویر روز دوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رشت؛

روستا و سمندر در اوزان ۶۰- و ۶۷- قهرمان شدند

حرف تازه – در ادامه پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته مردان در رشت، مصطفی روستا با غلبه بر میثم ادهمی به مدال طلای وزن ۶۰- کیلوگرم رسید. به گزارش حرف تازه به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات قهرمانی کشور مردان (انتخابی تیم ملی) از صبح چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت […]

حرف تازه – در ادامه پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته مردان در رشت، مصطفی روستا با غلبه بر میثم ادهمی به مدال طلای وزن ۶۰- کیلوگرم رسید.

به گزارش حرف تازه به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات قهرمانی کشور مردان (انتخابی تیم ملی) از صبح چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد که در وزن ۶۰- کیلوگرم، مصطفی روستا از مازندران به مدال طلا رسید، میثم ادهمی از تهران موفق به کسب مدال نقره شد و محمد شهریاری از تهران و عبداله ولدی از کرمانشاه مشترکا مدال برنز را بدست آوردند.

در این وزن ۶۴ کاراته‌کا حضور داشتند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، دومین روز از مسابقات قهرمانی کشور مردان (انتخابی تیم ملی) از صبح چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به پایان رسید. در وزن ۶۷- کیلوگرم که ۹۳ کاراته‌کا حضور داشتند، که در نهایت حسین سمندر از تهران اول شد، امیررضا میرزایی از قزوین به سکوی دوم ایستاد و علیرضا شیرصفت از فارس و مصطفی پورفرج از تهران مشترکا عنوان سوم را بدست آوردند.

شایان ذکر است؛ مبارزه فینال بین سمندر و میرزایی بدلیل مصدومیت امیررضا میرزایی انجام نشد تا حسین سمندر بعنوان قهرمان این وزن معرفی شود.

در روز پایانی این مسابقات، پیکارهای اوزان ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم انجام شد.

تصاویر اختصاصی حرف تازه از روز دوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رشت: