مجید عزیزی تلویحا از پایان کار احمدی در راس شهرداری خبر داد

روز شنبه سرپرست شهرداری رشت مشخص می شود

در حاشیه مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، مجید عزیزی نایب رئیس شورا طی گفتگویی اعلام کرد: طبق توافق با همکاران شورا روز شنبه سرپرست شهرداری رشت مشخص می شود و پس از آن در فرصت مناسب نسبت به انتخاب شهردار اقدام می شود.

اختصاصی حرف تازه – در حاشیه مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، مجید عزیزی نایب رئیس شورا طی گفتگویی اعلام کرد: طبق توافق با همکاران شورا روز شنبه سرپرست شهرداری رشت مشخص می شود و پس از آن در فرصت مناسب نسبت به انتخاب شهردار اقدام می شود.
همزمان با شدت گرفتن انتقادات از عملکرد سیدمحمد احمدی و عدم پاسخگویی به برخی ابهامات، گفته می شود شورای اسلامی شهر رشت تصمیم دارد از میان دو گزینه علی مقصودی و ناصر عطایی یک فرد را روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست شهرداری رشت معرفی کند.
هرچند صراحتا موضوع برکناری احمدی اعلام نشده است اما از این صحبت های نایب رئیس شورا که هیچ نشانی از توافق اعضا بر سر ادامه همکاری با احمدی نداشت و همچنین شنیده های مختلف به نظر می رسد باید کار احمدی در راس شهرداری رشت را تمام شده دانست و او به زودی با این جایگاه خداحافظی خواهد کرد. هرچند به هر حال احمدی یکی از ۸ گزینه فعلی به شمار می رود و هنوز درصد بسیار اندکی شانس ادامه حضور در شهرداری را دارد.
روز شنبه سرپرست شهرداری رشت مشخص می شود

روز شنبه سرپرست شهرداری رشت مشخص می شود