روزی که علی علیزاده در رینگ بوکس مقابل فرد توهین کننده به مردم رشت قد علم کرد

در روزهای اخیر برخی در شیطنتی عجیب اقدام به انتشار حکمی کرده اند که سه ماه قبل صادر شده و سعی در ایجاد فشار به روی جامعه بوکس گیلان دارند.

حرف تازه – در روزهای اخیر برخی در شیطنتی عجیب اقدام به انتشار حکمی کرده اند که سه ماه قبل صادر شده و سعی در ایجاد فشار به روی جامعه بوکس گیلان دارند.

ماجرا از این قرار است که در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در رشت، پس از شکست نماینده آذربایجان شرقی مقابل بوکسور گیلانی، مربی وی اقدام به فحاشی نسبت به مردم فهیم و مهمان نواز شهر رشت و استان گیلان نمود که مستندات این اتفاقات نیز موجود است.

در ادامه با فشار برخی افراد داخل استان و افراد ذی نفوذ در فدراسیون بوکس از آذربایجان شرقی، احکامی بدوی برای حواشی رخ داده در این مسابقات ابلاغ شد که البته در عادلانه بودن آن می بایست شک و شبهه بسیار وارد کرد.

نکته جالب توجه آنکه در نامه منتشر شده منتسب به حکم فدراسیون بوکس در خصوص علی علیزاده از وی به عنوان دبیر هیئت بوکس استان گیلان نام برده شده، این در حالیست که علیزاده در زمان وقوع این اتفاق هیچ سمتی در هیئت بوکس گیلان نداشته و تنها برای دفاع از مردم شهر و استانش وارد رینگ شده و بر اساس مستندات موجود وی چند ماه قبل از مسابقات به دلیل مشغله های شخصی از سمت دبیری هیئت بوکس استان استعفا داده است.

این حرکت بر اساس مستندات اداره کل، رئیس هیئت بوکس استان و نیروی انتظامی بر پایه هماهنگی با کمیته اجرایی مسابقات بوده و وی سر خود وارد رینگ نشده است. جالب آنکه علیزاده پس از ورود افراد کمیته اجرایی مسابقات و برای کمک به پایان درگیری ها وارد رینگ بوکس می شود که موضوع تنها از باب حفظ امنیت بوده است. در عین حال باید این موضوع گوش زد شود که بر اساس مستندات این پرونده در حال پیگیری است.