روحانی، عارف و هاشمی به رییس دولت اصلاحات تسلیت گفتند

تی تی خبر : ساعتی پیش  پیش سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات به منظور شرکت در مراسم ترحیم مرحوم ضیایی، دایی خود وارد مسجد نور تهران شد. مردم با حضور خاتمی در این مراسم با قرائت صلوات‌های مکرر از رئیس دولت اصلاحات استقبال کردند. ( ایلنا ) پیش از این نیز رییس جمهور روحانی ، […]

تی تی خبر : ساعتی پیش  پیش سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات به منظور شرکت در مراسم ترحیم مرحوم ضیایی، دایی خود وارد مسجد نور تهران شد.

مردم با حضور خاتمی در این مراسم با قرائت صلوات‌های مکرر از رئیس دولت اصلاحات استقبال کردند. ( ایلنا )

پیش از این نیز رییس جمهور روحانی ، هاشمی رفسنجانی و دکتر عارف از جمله کسانی بودند که به رییس دولت اصلاحات پیام تسلیت ارسال کردند.

متن کامل پیام تسلیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به رییس دولت اصلاحات بدین شرح است:
«انالله و اناالیه راجعون»
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی
درگذشت دایی بزرگوارتان، مرحوم حاج محمد ضیایی اردکانی را به جناب‌عالی، خانواده محترم و خاندان خاتمی و ضیایی تسلیت می‌گویم.
با آرزوی علوّ درجات برای آن فقید سعید، صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.
اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا‌الیه راجعون
برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی
با سلام
اندوه در گذشت دایی برگوارتان موجب تاثر و تالم شد.
مرحوم حاج محمد ضیائی پس از عمری بندگی خدا و خدمت به خلق، اینک جان به جان آفرین تسلیم کرده است. مطمئنا تلاش‌های خیرخواهانه  ایشان در راه توسعه استان یزد بویژه شهرستان اردکان هیچگاه از یاد مردم مومن و قدرشناس این استان نخواهد رفت.  اطمینان دارم که الطاف پروردگار متعال مانند همیشه تسلی بخش جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحوم خواهد بود.
ضمن تقدیم مراتب خالصانه تعزیت و تسلیت به جنابعالی و برادران گرامی‌تان علی آقا، دکتر سید محمدرضا، خواهران محترم و خانواده‌های مکرم ضیائی،مجد و فرزندان بزرگوار آن مرحوم، از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی آرزومندم.
محمدرضا عارف
در ادامه پیام تسلیت رییس جمهور دکتر حسن روحانی را میبینیم:
۳۳۴۱۹_۳۸۰