پنهان کاری؛ ویژگی بارز شورای پنجم رشت

رمضانپور: باید در جلسه‌ای خصوصی به مشکلات شهر و شهرداری پرداخت

شورای پنجم رشت یکی از غیر شفاف ترین ادوار شوراها بوده است. در این دوره از شورا جلسات متعددی به صورت غیر علنی و پشت درهای بسته انجام شده است و بارها اعضای شورا خواستار بررسی موضوعات مختلف در جلسات خصوصی شده اند.

اختصاصی حرف تازه – شورای پنجم رشت یکی از غیر شفاف ترین ادوار شوراها بوده است. در این دوره از شورا جلسات متعددی به صورت غیر علنی و پشت درهای بسته انجام شده است و بارها اعضای شورا خواستار بررسی موضوعات مختلف در جلسات خصوصی شده اند.

یکی از این موارد در جلسه یکصد و دوازدهم شورای شهر رخ داد و احمد رمضانپور خواستار بررسی دقیق مشکلات در جلسه ای خصوصی شد. هرچند جلسات علنی شورای شهر رشت هم با محدود کردن رسانه ها چندان جنبه علنی ندارد اما این عضو شورا خواستار خصوصی تر شدن و غیرعلنی شدن برخی جلسات است که نشان دهنده علاقمندی این شورا به تصمیم گیری دور از چشم رسانه ها و مردم است.

این نخستین بار نیست که رمضانپور چنین درخواست هایی را مطرح می کند. او در دهمین جلسه شورا نیز خبرنگاران را بیگانه ندانست اما خواستار برگزاری ادامه جلسه به صورت غیر علنی شد و معتقد بود نباید مسائل چالشی در حضور رسانه ها مطرح شود!

رمضانپور نرگسی در جلسه اخیر شورا نیز در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه قطعاً در یک خانواده همه افراد یک نظر و عقیده را ندارند، گفت: باید در جلسه‌ای خصوصی به مشکلات شهر و شهرداری به‌صورت دقیق پرداخت و آن را واکاوی کرد.

عضو شورای شهر رشت همچنین با اشاره به اینکه شهر رشت اکنون دچار بیماری شده است، اذعان داشت: رفع این بیماری نیازمند همدلی و همراهی همه اعضای شوراست.

باید از این عضو شورا و همچنین رئیس شورا بپرسیم حاصل این تعداد جلسات غیر علنی و محدود کردن حضور رسانه ها، طی دو سال و نیم گذشته چه چیزی بوده است که بازهم اصرار به ادامه این روند از سوی برخی اعضا وجود دارد؟